Globus ČR si ve výběrovém řízení vybral Havas Digital jako novou agenturu, která bude zajišťovat dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech včetně s tím spojené strategie, správy a nákupu reklamního prostoru, přípravy a realizace kreativních kampaní.
Havas tak po několika letech vystřídal agenturu 2Fresh. „Havas Digital jsme si vybrali proto, že nejlépe splnil naše komplexní zadání – jak kreativní a strategické, tak mediální,“ vyjádřil se k tendru Jan Vašíček, ředitel brandového marketingu Globusu.
Havas pro klienta zajišťuje komplexní služby v oblasti sociálních sítí, a to od každodenního obsahového plánování přes spolupráci s influencery až po dlouhodobé strategie.
„Na spolupráci se těšíme, protože víme, že Globus se výrazně zaměřuje na efektivitu komunikace. Sociální sítě a online kanály jsou v retailu velmi silným komunikačním nástrojem, a proto se chceme společně zaměřit na kvalitní doručení brandových i obchodních cílů,“ říká Milica Petrik, ředitel digitálu v Havas Prague.