Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Google vévodí stovce nejinspirativnějších značek

Studie společnosti Wunderman Thompson odhalila sto nejinspirativnějších značek světa. Najdete mezi nimi tu svou?

Druhý ročník žebříčku nejinspirativnějších značek roku 2021 The Inspire Score: Top 100 na prvních pěti příčkách uvádí Google, Apple, Samsung, Amazon a Nestlé na základě schopnosti inspirovat své zákazníky myslet jinak a zlepšovat jejich životy.

Google se podle studie dlouhodobě zasazuje o usnadňování orientace v reálném i digitálním světě na základě využití informací. Dbá na zákaznickou zkušenost a posouvá hranice. Následují ho Apple a Samsung, které podle výsledků podněcují své zákazníky ke kreativitě a slibují otevírání nových příležitostí. Amazon podporuje podle svých plánů hypermarkety a začínající start-upy v růstu. Nestlé naplňuje vizi zlepšovat kvalitu života pro všechny.

Reklama
Know

Ukazuje se, že pandemie výsledky zásadně ovlivnila. YouTube, Microsoft, Facebook, Netflix, WhatsApp a Instagram byly hlavním zdrojem zábavy a informovanosti po celý uplynulý rok. Podobně McDonald’s, Starbucks, Burger King a Domino’s Pizza se umístily na předních příčkách jako značky rychlého občerstvení, které si lidé začali hojně objednávat do vlastních domovů.

Top 20 nejinspirativnějších značek roku 2021:

1.Google
2.Apple
3.Samsung
4.Amazon
5.Nestlé
6.Nivea
7.Visa
8.Philips
9.L’Oréal
10.You Tube
11.LG
12.Oral-B
13.Sony
14.Microsoft
15.IKEA
16. Facebook
17.Nike
18.McDonald’s
19.Starbucks
20.Pay Pal
Zdroj: The Inspire Score

Na základě zkoumání inspirace v oblasti motivační psychologie studie uvádí tři faktory, ve kterých úspěšná značka musí vynikat: Elevating, Magnetic a Motivation.
Elevating má pozitivní dopady na společnost a zlepšování života lidí.
Magnetic přesvědčuje zákazníky, že dělají dobré rozhodnutí, když si vyberou právě onu značku.
Motivation ukazuje lidem, jak dosáhnout svých cílů. Tyto tři faktory dohromady posouvají značku dopředu a pomáhají k jejímu růstu.

„Top značky motivují k jinému přemýšlení a dokazují, že mají sílu zažehnout ve společnosti změnu a učinit svět inspirativnějším,“ říká Neil Dawson, ředitel strategie ve Wunderman Thompson.

The Inspire Score: Top 100 vzniklo v roce 2020 jako součást celosvětové studie značek Inspire Growth, kterou vydává společnost Wunderman Thompson. Celá studie odhaluje, jak schopnost inspirovat pomáhá k růstu hodnoty značky a jejího byznysu.

Výsledky zprostředkovala firma BAV, která stejně jako Wunderman Thompson spadá pod WPP, na základě dat sestavených z více než 20 tisíc studí zkoumajících přes 12 tisíc značek napříč kategoriemi. Studie sleduje zákaznickou zkušenost v kombinaci s růstem značky na trhu v posledním roce.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Daruj silu Slavie_nový web-otvírák (12)
Otvirak-na-web-Vasek-3
McDonald’s sýrovka

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)