Agentura vyhraným tendrem obhájila na další dva roky práci pro prodejce a distributora nápojů, jako jsou džusy Relax, Kubík či Nestea.
Mediální agentura Funky Media ze skupiny Knowlimits bude i v dalších dvou letech nakupovat a plánovat média pro společnost Maspex Czech. Byznys obhájila vítězstvím v tendru, v jehož finále byly i agentury OMG (Omnicom Media Group) a IPG Mediabrands. . Organizací výběrového řízení byl pověřen Pavol Mačinga (Macinga Media).
„Jsem moc rád, že jsme mohli prokázat kvalitu při mediálním plánování a zároveň zajímavou nabídku poskytování našich služeb. Cením si toho, že se nám podařilo zvítězit a můžeme tak pokračovat ve spolupráci,“ říká Jan Vidím, CEO Knowlimits.
Maspex Czech patří k nejvýznamnějším prodejcům a distributorům nealkoholických nápojů (džusy Relax, energetický nápoj Tiger, funkční nápoje Dr Witt, River tonik, dětské nápoje a kapsičky Kubík, Nestea). Radim Ochman, marketingový manažer Maspex pro Česko a Slovensko, k organizaci tendru dodává: „Díky tomu, že pokračujeme se staronovou agenturou, víme, co můžeme očekávat v případě TV nákupu. Určitě pro obě strany bude výzvou rozšíření spolupráce o online nákup.“