Jihomoravský distributor mrazírenského a chladírenského zboží s agenturou Better rozvíjí novou vizuální identitu i B2B e-shop.
Digitální kreativní agenturu Better si společnost Eisberg najala na budování značky v době, kdy se chystala rozšířit komunikační a prodejní kanály včetně e-shopu. „Jsme velmi zaměření na B2B obchod a naše prodejní nástroje již neodpovídaly současným potřebám. S Betterem jsme po úvodních konzultacích přistoupili k celkové revizi konceptu značky, rozhodli se změnit logo a celkově zapracovat na tom, aby se naše společnost začala prezentovat jednotně, což nám dosud chybělo,“ uvedl popisuje Radim Sichler, obchodní ředitel Eisberg.
Agentura připravila novou vizuální identitu značky a klíčový vizuál. Hlavní myšlenkou je slogan „Gastro v pohybu“, koncept bude Better dále rozvíjet. „Náš kreativní tým pro Eisberg připravil novou vizuální identitu a logo, součástí je také strategie značky a zefektivnění B2B komunikace. Klíčový vizuál jsme vytvořili po dotazníkovém průzkumu mezi zákazníky e-shopu,“ vyjádřil se manažer projektu Jiří Burian z Betteru.
Součástí projektu bude také soutěž s doprovodnou kampaní a nový e-shop, pro který Better připraví wireframe a grafický návrh. Cílem je připravit ho tak, aby zvládal více objednávek a motivoval k nákupu. „Doufáme, že se nám díky kvalitnímu e-shopu uvolní ruce. Nyní totiž odbavujeme zakázky přímo přes naše obchodní zástupce a call centrum, což je během letní sezóny kapacitně neudržitelné. Zhruba 90 procent prodejů se u nás totiž odehrává v krátkém období 3 měsíců,“ vysvětlil Sichler.