Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Boschí bojovníci“ upozorňují na nový e-shop značky

Divize elektronického nářadí Bosch rozvíjí přímý prodej zákazníkům, na online obchod láká kampaní od Isobaru.

V rámci pilotního projektu vytvořila divize elektrického nářadí Bosch Česká republika pro profesionální řemeslníky nový e-shop s nářadím. Naskakuje tak na vlnu popularity kanálů direct to consumer (D2C), které firmy využívají čím dál více i kvůli dopadům pandemie. Bez prostředníků získávají více pod kontrolu prodeje i vztahy se zákazníky.

„Díky spuštění vlastní platformy bosch-shop.cz získáme nezávislost a kontrolu nad kvalitou nabízeného zboží a můžeme tak zákazníkům poskytnout větší záruky a komfort při výběru originálního profesionálního nářadí,“ odůvodňuje spuštění Josef Dlouhý, Web shop manager společnosti Bosch.

Reklama
ČEZ

Reklamní agentura Isobar pro tento projekt připravila původní komunikační kampaň, která startuje v první polovině listopadu. Isobar v ní v hlavní roli s „Lubosche“ a jeho partou představuje stavební specialisty jako odborníky, kteří využívají profesionální nářadí Bosch. Jsou na něj patřičně hrdí, a proto o tom dávají všem hlasitě vědět svým chorálem.

„Mediální nasazení počítá především s desetisekundovým televizním sponzoringem, ve kterém není tolik prostoru něco říct. Proto jsme se rozhodli zaujmout diváka něčím pořádně úderným,“ nastiňuje Michal Kotulek, kreativní ředitel agentury Isobar.

Zachycení mužského sboru na stavbě se ujal režisér Prokop Motl s produkcí Creative Embassy. O audio část se postarala zvuková postprodukce NAPA Records.

Vedle zmíněného televizního sponzoringu vznikla i dvacetisekundová on-linová verze spotu, dále nepřeslechnutelný rozhlasový spot a řada bannerů.

Vizitka kampaně:

Název: Bosh-shop.cz pracovníci

Klient: Robert Bosch odbytová

Kreativní agentura: Isobar Czech Republic

Creative Director: Jan Rídl, Michal Kotulek

Idea Maker / Copywriter: Jan Rídl, David Podhola, Jan Bárta

Art Director: Michal Kotulek, Marek Pařízek
Agency producer: Ivica Šúrová

Account Manager: Martin Formánek

Production house: Creative Embassy
Director: Prokop Motl
DOP: Kryštof Melka / Radim Střelka

Sound Post-Production: NAPA Records

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)