Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Art Directors Club by měl být odvážnější, říká staronový předseda David Suda

Po dvouletém funkčním období obhájil pozici předsedy výboru ADC Suda z WMC/Grey, novými členy jsou Klára Javůrková z WMC/Grey, Markéta Kolodžejová a Rade Šaptovič z Probostonu.

Po uplynutí dvouletého funkčního období se v září odehrály volby do výboru spolku ADC. Na předsedu výboru opět kandidoval šéf kreativy WMC/Grey David Suda a svou pozici obhájil. „Své druhé předsednické období jsem se rozhodl vést pod heslem ‚less fear, more rock‘n’roll‘. Tím mám na mysli, že jako klub složený z kreativců by si měl dovolit odvážnější kroky ve svém počínání,“ nastínil svou vizi staronový předseda.

V minulých letech o sobě nechalo ADC více. Vznikl mimo jiné podcast ADC Kitchen, kde právě David Suda nahlíží pod pokličku známým osobnostem z oboru. V AdParádě, kterou čeká v příštím roce úprava formátu, si zas všichni kreativci mohou každý měsíc porovnávat svoje díla. O to, aby ženy na rodičovské neztrácely kontakt s prací, se stará ADC Mom. Nové kreativní příležitosti vytahuje na světlo ADC UNIT. Vrchol kreativní sezóny v podobě vyhlášení ADC Creative Awards, letos výbor ADC poprvé uspořádal jako hybridní event.

Reklama
ČEZ

Svoje pozice ve výboru obhájili i další členové klubu, kteří projevili zájem ve funkcích pokračovat a aktivně se podílet v projektech ADC: Miky Karas (kreativní ředitel z Cheil Czech and Slovakia), Jan Marcinek (strategický plánovač z Boomerang Communication), Klára Palmer (kreativní ředitelka z McCann Prague), Pavel Wilhelm Přibyl (kreativní ředitel a copywriter, Wilhelm Kinga) a Martin Svetlík („creative strategy lead“ z McCann Prague).

Nově na členy výboru kandidovala také Klára Javůrková (idea maker a copywriter z WMC/Grey), Markéta Kolodžejová (idea maker z Probostonu) a Rade Šaptovič (senior art direktor z Probostonu). Hlasováním členů klubu byli zvoleni do funkce. 

„Chtěly bychom české reklamě pomoct, aby tu vznikaly ‚ass kicking‘ věci. Proto v rámci aktivit ADC připravujeme formát, ve kterém se propojí klienti s kreativou. Protože, co si budeme nalhávat, bez klienta na své straně dobrý věci prostě nevznikají,“ uvedly Markéta Kolodžejová a Klára Javůrková.

Ve funkci koordinátora klubu pak zůstává Jana Pokorná Valenčíková, která zastřešuje projekty klubu a zajišťuje ADC Czech Creative Awards.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)