Mediální zastupitelství ARBOmedia, člen skupiny Tiscali Media, se domluvilo na rozšíření spolupráce se zpravodajským webem Echo24.cz. Ten patří k nejnavštěvovanějším portálům v kategorii zpravodajství.
Názorový internetový deník Echo24.cz vznikl v roce 2014, později pak v rámci vydavatelství Echo Media a.s. začal vycházet i Týdeník Echo a prémiový web EchoPrime.cz. Echo24.cz denně mapuje domácí i zahraniční události a zpravodajský servis doplňuje exkluzivními komentáři. Čtenáři tohoto webu jej vnímají jako důvěryhodné médium, pravicového a konzervativního zaměření.
Mezi čtenáři rovněž převažují lidé s vysokoškolským vzděláním. Měsíční návštěvnost dle Netmonitoru z únoru 2021 je 1 619 559 RU.
„S Echo24.cz spolupracujeme již dlouhé měsíce v oblasti programatické reklamy. Velmi nás tedy potěšilo, že jsme se nyní domluvili na rozšíření reklamní spolupráce. Především v této nelehké době stoupá význam tohoto nezávislého zpravodajského portálu a v segmentu zpravodajství bude naším největším projektem. Zájem inzerentů objevovat se u kvalitního obsahu je stále větší a my jim nyní můžeme nabídnout skutečně prémiový zásah,“ říká CEO ARBOmedia, Petr Jaroš.
„Po více než roční spolupráci oceňujeme ARBOmedia jako spolehlivého partnera s přidanou hodnotou nad klasické robotické systémy. Nyní jsme partnerství rozšířili i na reklamní zastupování a v případě stejně dobrých zkušeností a zvýšení příjmů, se po konci roku nebráníme další spolupráci,“ uvedla Petra Feřtrová, obchodní ředitelka Echo Media.