Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Amazon se hlásí o pozornost s 3D venkovní reklamou

Na start seriálu Kolo času, který se natáčel v Praze, upozorňují virtuální venkovní instalace v Londýně, New Yorku a Tokiu v kampani od agentury Amplify a MPC a Amazon Studios.

Za zhruba dvě miliardy korun byla během 163 dní v Praze natočena epická fantasy série Kolo času (Wheel of Time), kterou bude vysílat streamovací služba Amazon Prime Video od 19. listopadu.

Nákladný seriál si zaslouží stejně epickou reklamní kampaň, která využívá 3D video na digitálních venkovních plochách. Objevuje se v něm hlavní postava seriálu Moiraine, jíž ztvárňuje herečka Rosamund Pike, a s pomocí svých kouzel zažene temné síly.

Reklama
MMcite

Působivá scéna se objeví na slavných reklamních plochách. První z nich je na Piccadilly Lights ze sítě Ocean Outdoor na londýnském náměstí Piccadilly Circus, kde se reklamy objevují od roku 1908 s výjimkou druhé světové války, a pohřbů Winstona Churchilla a princezny Diany. Další bude slavná plocha o velikosti takřka 2800 metrů čtverečních přezdívaná Big Kahuna na Times Square v New Yorku. Chybět nebude ani Cross Shinjuku Vision, jediná plocha s 4K rozlišením na 150 metrech čtverečních, v tokijské čtvrti Šindžuku.

Vzhledem k tomu, že každá plocha je jinak vysoko a nabízí jiný ideální úhel pohledu pro zobrazení 3D scény, musela agentura Amplify s produkční společností MPC a studii Amazon, pro každou lokaci natočit video s jinou kompozicí.

„Spolu s Amazon Studios jsme s Rosemund Pike natáčeli všechny spoty v Praze na míru lokacím. Vymysleli jsme choreografii, která vyvolává dojem, že se opravdu vztahuje k publiku v ulicích. Spolu s filmovými vizuály a 3D animací na míru, jsme vytvořili jedinečný 3D formát venkovní reklamy,“ uvedl Alex Wilson, výkonný kreativní ředitel Amplify.

Služba Amazon Prime Video chtěla kampaň na svůj seriál podle briefu pojmout jako „dosud nevídanou“. Instalace jsou součástí širší komunikace, která bude probíhat v televizi, na VOD platformách, sociálních sítích i v dalších formátech venkovní reklamy.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu