Pražská obsahová agentura Mustard vyhrála tendr na brandovou komunikaci značky Fernet Stock v digitálním prostředí pro český a slovenský trh. Mustard bude nově zastřešovat komunikaci na obou trzích, která byla doposud spravována separátně.
„Fernet je zakořeněná značka, která má silnou fanouškovskou základnu. My se těšíme, že společně pozvedneme číši a novou – krásně hořkou – značku v našem portfoliu oslavíme prací,“ okomentoval úspěch Jan Houdek, Founder & Chief Creative Officer Mustardu.
Fernet Stock není jedinou značkou z portfolia značky Stock, o kterou se Mustard stará. „Velice nás těší, že si nás Stock opět vybral po prvním roce úspěšné spolupráce na vodce Amundsen. Během něho jsme odkomunikovali dvě velké kampaně, podařilo se nám rozšířit dosah značky a vybudovat novou strategii a vizuální identitu,“ dodává Karel Polzer, Account Director agentury Mustard.
Tomáš Matuška, brand manažer Fernet Stocku, doplnil: „Velmi se těším na spolupráci s agenturou Mustard, v jejíž počátcích se zaměříme na komunikaci novinky Horký Bavorák a budování nové strategie pro zviditelnění celého portfolia. “
Vodka Amundsen a nově i zmíněný Fernet Stock jsou součástí pestré palety značek, o jejichž digitální komunikaci, včetně produkce vlastního contentu, Mustard pečuje. Mezi ně dlouhodobě patří například automobilka Škoda Auto a její platforma We Love Cycling, korejský výrobce těžké stavební techniky Doosan a dále pak Pepsi a Schweppes (CZ a SK).