Tým skupiny Knowlimits od října posiluje Wright. Před tím se zabýval rozvojem komunikace Škoda Auto na 17 trzích.
Novou personální posilou skupiny Knowlimits se od října stává Carl Wright, který bude zastávat pozici ředitele pro strategii a inovace. Jeho úkolem bude strategické plánování a rozvíjení obsahových strategií. „Carl patří ke světové špičce strategických plannerů a jsem nadšen, že budeme pracovat opět spolu,“ říká Petr Bažant, řídící partner Knowlimits.
„Na příchod Carla se velmi těším. V agentuře nám doposud chyběl člověk, který by se nepodílel přímo na dennodenním byznysu, ale mohl se naplno věnovat strategickému plánování. Se svými bohatými zkušenostmi z širokého spektra komunikačních disciplín je Carl ideálním posílením našeho týmu a přispěje k dalšímu vylepšení našich služeb, o které se neustále snažíme,“ říká Markéta Dyllong, řídící partnerka Knowlimits.
Carl Wright začínal v roce 1995 v Initiative media v Londýně a po třech letech se přesunul do Prahy, kde působil u společností jako OMD Czech, Attention Media nebo Fuse. V roce 2019 se stal global account directorem pro Škoda Auto, kde se zabýval rozvojem komunikačních a mediálních strategií, inovací a digitálu na 17 trzích.
„Vzhledem k tomu, že jsem posledních pár let pracoval na globální pozici, těším se, že budu moci znovu rozvíjet mediální strategie na lokální úrovni pro širokou škálu různých klientů, se kterými Knowlimits spolupracuje,“ komentuje svůj nástup Carl Wright.