Projekt 3D tiskem vytvořeného domu už v soutěži uspěl za region střední a východní Evropy. Teď je mezi 40 nejlepšími kampaněmi světa.
Globální soutěž SABRE Awards zveřejnila seznam čtyřicítky nejlepších projektů světa, které byly vybrány z 5500 přihlášek do letošního ročníku prestižního klání PR kampaní a agentur. Je mezi nimi i Projekt 3D tištěného domu Stavební spořitelny České spořitelny vytvořený s agenturou AMI Communications. První český experimentální dům vytvořený touto technologií oslovil spolu s PR kampaní 500 milionů lidí, tedy pětinásobek tuzemské populace a kampaň přispěla k tomu, že čtvrtina Čechů vnímá Buřinku jako inovativní značku.
Projekt už uspěl na soutěži SABRE pro region EMEA, kde se dostal na první místo za region střední a východní Evropy.
O nejlepší světové PR kampani podle SABRE Awards se rozhodne během slavnostního galavečera, jenž proběhne 27. října. Už podruhé je prezentace virtuální, projekty budou seřazeny od čtyřicátého k prvnímu. Všechny nominované projekty si můžete projít zde.
Na slavnostním galavečeru budou oceněny i PR agentury roku v devíti kategoriích. Nominaci na Globální PR agenturu roku získaly: BCW, Golin, Edelman, FleishmanHillard a Weber Shandwick. Dál získají ocenění i agentury zaměřené na spotřebitelské, korporátní a finanční, kreativní, digitální, zdravotnické či technologické PR, public affairs i nové agentury roku. Seznam všech nominovaných najdete zde.