Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prvok od Buřinky a AMI Communications je ve finále globálních SABRE Awards

Projekt 3D tiskem vytvořeného domu už v soutěži uspěl za region střední a východní Evropy. Teď je mezi 40 nejlepšími kampaněmi světa.

Globální soutěž SABRE Awards zveřejnila seznam čtyřicítky nejlepších projektů světa, které byly vybrány z 5500 přihlášek do letošního ročníku prestižního klání PR kampaní a agentur. Je mezi nimi i Projekt 3D tištěného domu Stavební spořitelny České spořitelny vytvořený s agenturou AMI Communications. První český experimentální dům vytvořený touto technologií oslovil spolu s PR kampaní 500 milionů lidí, tedy pětinásobek tuzemské populace a kampaň přispěla k tomu, že čtvrtina Čechů vnímá Buřinku jako inovativní značku.

Projekt už uspěl na soutěži SABRE pro region EMEA, kde se dostal na první místo za region střední a východní Evropy.

Reklama
Abovalve

O nejlepší světové PR kampani podle SABRE Awards se rozhodne během slavnostního galavečera, jenž proběhne 27. října. Už podruhé je prezentace virtuální, projekty budou seřazeny od čtyřicátého k prvnímu. Všechny nominované projekty si můžete projít zde.

Na slavnostním galavečeru budou oceněny i PR agentury roku v devíti kategoriích. Nominaci na Globální PR agenturu roku získaly: BCW, Golin, Edelman, FleishmanHillard a Weber Shandwick. Dál získají ocenění i agentury zaměřené na spotřebitelské, korporátní a finanční, kreativní, digitální, zdravotnické či technologické PR, public affairs i nové agentury roku. Seznam všech nominovaných najdete zde.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Reklama
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)