Reklama
Megaboard

Pavel Turek se od října stará o CSR a globální brand KKCG i Sazky

Jeden z nejzkušenějších odborníků na sportovní marketing a monetizaci nových sportovních odvětví Pavel Turek posílil tým skupiny KKCG a Sazka Group. Od října je novým šéfem CSR aktivit a globálního brandu jak pro skupinu KKCG, tak pro její loterijní část SAZKA Group.

„Mým hlavním úkolem bude vytvořit koncept koexistence globálních a lokálních značek a zároveň se budu podílet na tvorbě strategie firemní společenské odpovědnosti. Velmi si vážím příležitosti pracovat v ambiciózním týmu Karla Komárka,” uvedl Pavel Turek, který má více než 25 let zkušeností v motoristickém sportu. V letech 1997 až 2013 řídil ve Formuli 1 jedno z nejdůležitějších dlouhodobých obchodní partnerství mezi značkami West a McLaren. Absolvoval 17 sezon ve Formuli 1, podílel se na více než 250 Grand Prix a úzce spolupracoval s jezdci včetně Miky Häkkinena, Davida Coultharda a Kimi Räikkönena. 

Během svého působení ve West McLaren Mercedes stál Pavel u celé řady iniciativ, které posunuly laťku v motoristickém marketingu, jako např. dvoumístný vůz Formule 1 či Coulthardův let s nulovou gravitací. Kromě toho jako ředitel Coulthard | Doohan | Turek & Partners vytvořil nové koncepty v různých sférách sportovního marketingu, propagace, event managementu a public relations.

Od roku 2013 do roku 2018 pak zastával roli obchodního ředitele závodu Red Bull Air Race, kde zodpovídal za sponzoring, distribuci televizního vysílání či poskytování licencí a podobně. Úspěšně také využil sponzorské programy pro Moto GP, WRC a další závodní série. V roce 2018 se stal marketingovým ředitelem nově založené SailGP, mezinárodní jachtařské soutěže.

Pavel Turek je od roku 2019 generálním ředitelem Automobilist, společnosti, která se specializuje na zachycení nezapomenutelných sportovních momentů jak z historie, tak i současnosti.

„Znám Pavla jako kreativního a zkušeného manažera. Věřím, že díky svým znalostem z oblasti sportu přinese do skupiny nové nápady, které dál posunou vnímání našich značek. A to nejen díky marketingu, ale i díky projektům z oblasti společenské odpovědnosti, na kterou klademe, ve všech zemích, kde podnikáme, stále větší důraz,“ uvedl Karel Komárek, zakladatel investiční skupiny KKCG

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále