Hlavním úkolem Jana Slezáka bude vyhodnocování a strategické směřování online marketingu ve všech zemích, ve kterých Packeta působí. Před příchodem do Packety pracoval více než 11 let ve společnosti Seznam.cz. V posledních čtyřech letech zodpovídal za nastavování strategie s největšími inzerenty v České republice a zahraničí.
„Nacházíme se před rekordní vánoční sezónou, na kterou se připravujeme již od začátku roku. S klíčovým obdobím celé sezóny přichází řada zajímavých novinek a marketingových kampaní. Do marketingových aktivit investujeme pravidelně výrazné prostředky. Nejedná se pouze o ČR, ale i o další země, ve kterých skupina Packeta působí. Mám proto velkou radost, že se k nám přidal právě Honza Slezák, který je odborníkem na online a performance marketing. Jeho dlouholeté zkušenosti nám mohou zefektivnit naše marketingové kampaně napříč entitami,“ říká Milan Šmíd, CMO skupiny Packeta.
„V Packetě budu mít nyní na starosti veškeré performance kampaně, vyhodnocování a strategické směřování online marketingu ve všech zemích, kde Holding Packeta působí,“ uvádí Jan Slezák, Head of Performance skupiny Packeta. „Věřím, že mé zkušenosti, které čítají několik tisíc úspěšných kampaní, pomohou posunout výkony celé Packety kupředu,“ dodává Jan Slezák.
Jan Slezák (34) vystudoval obchodní akademie v oboru Ekonomika a podnikání. Do Packety přichází s více než 11letou zkušeností z oblasti online a performance marketingu. Bohaté pracovní zkušenosti nasbíral především v Seznam.cz, kde poslední 4 roky vedl tým konzultantů výkonnostní reklamy, který měl na starosti největší inzerenty v ČR a poskytoval jim konzultační servis, jak nejlépe vést jejich kampaně jak v Česku, tak i na zahraničních trzích. Ve volném čase rád cestuje, zajímá se o nové technologie. Honza je také milovníkem sportu, a to zejména fotbalu a nohejbalu.
Skupina Packeta, která vlastní přední českou technologickou firmu Zásilkovna a další společnosti zajišťující služby výdejních míst, logistiky a doručení do zahraničí dosáhla v loňském roce obratu 2,5 miliardy korun a přepravila více než 40,5 milionů zásilek. V letošním roce cílí skupina na obrat 5,2 miliardy korun a chce doručit 75 milionů zásilek v hodnotě 84 miliardy korun.