Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Obsahová agentura mění vedení a posiluje tým v Brně i Praze

Obsahová agentura má po šesti letech nové vedení. Místo stávajícího CEO Martina Brablece (vlevo), který agenturu vedl od založení, nastupuje do nové role dosavadní provozní ředitel Vojtěch Šmíd. Agentura také posiluje svoje zaměření na obsahový marketing a rozšiřuje týmy v Brně a v Praze.

Vojtěch Šmíd v Obsahové agentuře působí od jejího vzniku, nejprve jako projektový manažer a později jako provozní ředitel. Nově se věnuje především vedení firmy, obchodu a rozvoji nových služeb. „V nové roli se chci zaměřit hlavně na dvě věci: plánovaný růst firmy o zhruba třetinu oproti současnému stavu. A spolu s tím dotažení spousty projektů, ve kterých nás zastavil covid – nová školení pro veřejnost, zapojení audiovizuálního obsahu do našich služeb i vlastního marketingu,” shrnuje Šmíd.

Martin Brablec, který agenturu založil a vedl od roku 2015, nadále zastřešuje strategické směřování firmy. Věnuje se také mentoringu, konzultacím a rozvoji nových obchodních příležitostí. Součástí vedení firmy je také Petra Brablecová, která má na starosti finanční řízení, personální administrativu a kompletní chod kanceláří.

Reklama
Know

Jasná vize i posílení týmu v Brně i v Praze

Do sedmého roku působení vstupuje Obsahovka s jasnou vizí. „Po náročném roce jsme se ujistili, že nejsilnější jsme v obsahovém marketingu. Umíme jej propojovat, strategicky řídit a dlouhodobě dodávat. Odpadá nám rozkročení do šířky směrem k PR, analytice i výkonnostnímu marketingu a zaměřujeme se výhradně na content marketing. Čekejte od nás pestřejší, poutavější a odvážnější obsah. Jaký tu nedělá nikdo jiný,” shrnuje Martin Brablec.

Po loňském stěhování brněnské pobočky do nových prostor na Jakubském náměstí se agentura zaměřuje také na posílení týmu. Novou posilou projektového řízení se stal Filip Fišer, který dříve působil v oblasti dotačních projektů a je ředitelem jihlavského kulturního festivalu Nultá generace. V Obsahovce se stará o projekty brněnské Solitey, NEWTON University, Warehouse #1 a další klienty.

Brněnský tým se rozrostl také o copywriterku Amálii Kučerovou, která přišla z agentury RobertNěmec.com. Grafické oddělení posílila Veronika Golianová, která sbírala zkušenosti při působení v Nadaci Partnerství či Albatros Media.

Pražskou pobočku posílil copywriter Jan Macal, který vedl obsahový tým v Alza.cz a věnoval se obsahovému marketingu v Charita Česká republika.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)