Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novou ředitelkou komunikace ČOV je Barbora Žehanová

Komunikaci Českého olympijského výboru bude nově řídit Barbora Žehanová. Dosavadní tisková mluvčí ČOV střídá Tibora Alföldiho, jenž na tomto postu po čtyřech a půl letech končí po dohodě s vedením ČOV.

„Děkujeme Tiborovi za práci, kterou pro Český olympijský výbor odvedl. Budeme rádi, když s námi bude nadále spolupracovat na vybraných olympijských projektech,“ řekl generální sekretář ČOV Petr Graclík s tím, že odchod Alföldiho nesouvisí s kauzou covidového letu do Tokia.

Alföldi před svým působením v ČOV pracoval 18 let jako sportovní reportér České tiskové kanceláře a jako žurnalista absolvoval čtvery letní a jedny zimní olympijské hry. Ve své roli na ČOV byl v Pchjongčchangu 2018 a v Tokiu 2020. Stál mimo jiné u zrodu nové fotobanky ČOV, u sjednocení komunikace na všech platformách včetně nového webu olympijskytym.cz či projektu czechteam.tv. Do týmu přivedl několik posil včetně úspěšné fotografky Barbory Reichové.

Reklama
Know

„Získal jsem plno užitečných zkušeností, rozšířil si obzory a dostal jsem možnost nahlédnout do vrcholné sportovní politiky. Nyní chci ale řešit především samotný sport,“ komentoval situaci Alföldi.

Barbora Žehanová pracovala třináct let jako sportovní redaktorka MF Dnes, iDnes.cz či v deníku Sport. V ČOV působí od roku 2014, věnovala se programu mladých novinářů na Olympiádě dětí a mládeže, PR Olympijského parku na Letné a programů Česko sportuje a Sazka Olympijský víceboj. Působila jako press attaché na olympijských hrách 2016, 2018 a 2020 i na dalších olympijských akcích, od roku 2017 je tiskovou mluvčí.

„S Tiborem jsme úzce spolupracovali a rozhodně nebude snadné zastoupit tak zkušenou osobnost, ale i díky němu máme výborný tým, který se této výzvě postaví sportovně. Zimní olympijské hry v Pekingu začínají za necelých 120 dní, ale zároveň se už díváme směrem k těm dalším. Po delší době budeme mít olympijské hry v Evropě – v létě 2024 v Paříži a pak v zimě 2026, které – věřím – budou přístupné i českým fanouškům,“ řekla Barbora Žehanová.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)