Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mindshare bude dál řešit média pro Ferrero

Agentura ze skupiny WPP obhájila svou pozici ve výběrovém řízení. Pro české Ferrero bude média nakupovat a plánovat na další dva roky.

Mediální agentura Mindshare (ze skupiny GroupM spadající pod WPP) obhájila po několikaměsíčním výběrovém řízení partnerství se společností Ferrero Česká, s.r.o. a po dobu následujících dvou let zůstane poskytovatelem služeb nákupu a plánování médií v České republice.

„Výsledek je potvrzení toho, že se nám podařilo zúročit veškeré zkušenosti, které jsme za posledních osm let vzájemné spolupráce nasbírali. Vždy jsme dbali na to, abychom přinášeli nejen efektivní strategii, ale také nové nápady a neotřelá řešení, a budeme v tom určitě pokračovat,“ uvedla Zuzana Šindelářová, client leadership director v agentuře Mindshare.

Reklama
Know

Ferrero patří v Česku k největším zadavatelům reklamy, patří mu značky jako Nutella, Tic Tac, Kinder, Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri či Duplo. S agenturou Mindshare pracuje od roku 2014. Před tím pro společnost média zajišťovala agentura Vizeum ze skupiny Dentsu.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)