Agentura ze skupiny WPP obhájila svou pozici ve výběrovém řízení. Pro české Ferrero bude média nakupovat a plánovat na další dva roky.
Mediální agentura Mindshare (ze skupiny GroupM spadající pod WPP) obhájila po několikaměsíčním výběrovém řízení partnerství se společností Ferrero Česká, s.r.o. a po dobu následujících dvou let zůstane poskytovatelem služeb nákupu a plánování médií v České republice.
„Výsledek je potvrzení toho, že se nám podařilo zúročit veškeré zkušenosti, které jsme za posledních osm let vzájemné spolupráce nasbírali. Vždy jsme dbali na to, abychom přinášeli nejen efektivní strategii, ale také nové nápady a neotřelá řešení, a budeme v tom určitě pokračovat,“ uvedla Zuzana Šindelářová, client leadership director v agentuře Mindshare.
Ferrero patří v Česku k největším zadavatelům reklamy, patří mu značky jako Nutella, Tic Tac, Kinder, Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Cheri či Duplo. S agenturou Mindshare pracuje od roku 2014. Před tím pro společnost média zajišťovala agentura Vizeum ze skupiny Dentsu.