Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketing Driveta nově řídí Martin Paukrt

Do pražského startupu Driveto (součástí skupiny Miton), který se zabývá flexibilním pronájem aut,  nastoupil začátkem října na pozici CMO Martin Paukrt a nahradil Daniela Chovance, který nadále pomáhá s výkonnostním marketingem firmy. 

Paukrt do Driveta přišel z Footshopu, kde zastával funkci Global Brand Manager. Vedl brandovou strategii značky napříč 16 trhy, kde Footshop působí. Předtím se zabýval téměř tři roky sociálními médii a influencer marketingem v agenturách TL5 a Peppermint digital. Má za sebou kampaně například pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile, a Mattoni.

„V nové roli se chci zaměřit na dva cíle. První je nastavení komunikace na stávající klienty a vylepšení jejich customer care. Druhý je určení positioningu značky na trhu a sjednocení komunikace napříč jednotlivými kanály,“ říká ke své nové roli Martin Paukrt.

„O Martina jsem hodně stál, protože jsem znal jeho dřívější práci ve Footshopu a jsem přesvědčený,že dokáže marketing Driveta a značku jako takovou výrazně posunout. Na pozici šéfa marketingu Driveta jsem ho oslovil primárně díky jeho zkušenostem s budováním brandu a její komunikací, na kterou se chceme v příštím roce více zaměřit,“ říká Adam Szabó, CEO firmy Driveto. 

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)