Do pražského startupu Driveto (součástí skupiny Miton), který se zabývá flexibilním pronájem aut, nastoupil začátkem října na pozici CMO Martin Paukrt a nahradil Daniela Chovance, který nadále pomáhá s výkonnostním marketingem firmy.
Paukrt do Driveta přišel z Footshopu, kde zastával funkci Global Brand Manager. Vedl brandovou strategii značky napříč 16 trhy, kde Footshop působí. Předtím se zabýval téměř tři roky sociálními médii a influencer marketingem v agenturách TL5 a Peppermint digital. Má za sebou kampaně například pro firmy Jägermeister, Milka, T-Mobile, a Mattoni.
„V nové roli se chci zaměřit na dva cíle. První je nastavení komunikace na stávající klienty a vylepšení jejich customer care. Druhý je určení positioningu značky na trhu a sjednocení komunikace napříč jednotlivými kanály,“ říká ke své nové roli Martin Paukrt.
„O Martina jsem hodně stál, protože jsem znal jeho dřívější práci ve Footshopu a jsem přesvědčený,že dokáže marketing Driveta a značku jako takovou výrazně posunout. Na pozici šéfa marketingu Driveta jsem ho oslovil primárně díky jeho zkušenostem s budováním brandu a její komunikací, na kterou se chceme v příštím roce více zaměřit,“ říká Adam Szabó, CEO firmy Driveto.