O klienty a vedení projektů Brandmarku se nově starají Klára Jahodová a Milan Hrazánek, do kreativního oddělení přibyla Iveta Bendová.
Kreativní prostor Brandmark posílil svůj tým o nové seniorní account directory a art directorku. O klienty a vedení projektů Brandmarku se nově starají Klára Jahodová a Milan Hrazánek, do kreativního oddělení přibyla Iveta Bendová.
Klára Jahodová do Brandmarku zamířila z velkých agentur, kde postupně působila na pozici senior account manažerka pro klienty jako Vodafone (McCann), Air Bank (Ogilvy) nebo Sanofi (Publicis). V Brandmarku má aktuálně na starosti Pragovku, Čerstvě utrženo, Grandhotel Pupp, projekt Třídímolej.cz nebo start komunikace kosmetiky B.U a STR8.
Milan Hrazánek do Brandmarku přešel z Konektoru, kde působil jako account manažer například pro klienty ČMSS nebo Dáme jídlo. Věnuje se mimo jiné správě nativního systému idvertorial a sportovnímu projektu Díky, trenére. V Brandmarku se stará o zakázky pro společnost CPI, Artesu nebo o nově připravované projekty a tendry.
Iveta Bendová vystudovala grafický design na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara na plzeňské univerzitě a zaměřuje se na tvorbu identity, typografii a sazbu, ale věnuje se i autorské ilustraci. Mimo jiné působila jako lektor kurzu grafických programů na Scholastice.
„Personální posílení je součástí dlouhodobé strategie Brandmarku dodávat komplexní řešení klientům od vzniku značek až po jejich komunikaci. Reflektujeme tak potřeby trhu v době, kdy roste poptávka i po větších kampaních a po zkušených lidech v agenturách,“ dodává Marek Bouška, majitel společnosti Brandmark.