Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Interní mediálka Czech News Center má kompletní tým a první klienty

Mediální dům Czech News Center (CNC) ohlásil letos v dubnu záměr vybudovat interní mediální agenturu pro malé a střední klienty. Řízení se ujal Martin Hanzal, bývalý CEO mediální agentury Mindshare. Ten už představil nový tým, přidal se k němu Jiří Siegel, který už dva roky v CNC působí, a dále Šušnyák, Chytrá a Klečková taktéž z Mindshare, nebo Šéfrová a Lukáč z Adexpres. Prvními klienty jsou Body color a Trade Centre Praha.

„CNC založilo vlastní agenturu s cílem nabídnout přímým klientům komplexní řešení jejich marketingových a komunikačních potřeb. Nejčastěji jde o menší a střední firmy, které doposud o využití služeb mediálky z různých důvodů ani neuvažovaly. Mým cílem bylo sestavit full-servisové oddělení, které klientům přinese další přidanou hodnotu, vhodně doplní stávající portfolio služeb CNC, a interně podpoří zejména obchodníky v regionech. Při skladbě týmu jsem vsázel na zkušené konzultanty a specialisty, kteří umí připravit komplexní komunikační strategii, mají zkušenosti s budováním značek i s výkonnostním marketingem,“ popisuje Martin Hanzal. Ten působil většinu své kariéry v Mindshare, poslední tři roky z pozice CEO, část z ní i v GroupM, kde vedl oddělení programatického nákupu.

Na pozici seniorních konzultantů pro komunikační strategie nových klientů SMB agentury přibral Viktora Šušnyáka a Katarínu Chytrou. Oba byli jedenáct let součástí oddělení klientského servisu a mediálního plánování v Mindshare. Pracovali s firmami jako Unilever, Ferrero, Tesco Stores, Sanofi, Mazda, Budvar, LG, IBM nebo F&F a Nike. Plánovací tým na pozici account manažera doplnila Markéta Klečková, která dříve působila také v Mindshare, kde řídila správu a plánování online kampaní.

Reklama
ČEZ

Řízení performance aktivit se ujal Jiří Siegel a jeho úkolem je rozvíjet služby výkonnostního marketingu a začlenit je do standardní nabídky CNC. Siegel tak rozšířil své působení v CNC,  kde už dva roky pracoval jako key account manager. Přišel z agentur Adexpres a Fragile. Agendu programatického nákupu si vzali na starost seniorní konzultanti Nikola Šéfrová a Jan Lukáč. Navázali tak na předchozí kariéru v Adexpres, kde mezi jejich klienty patřili například H&M, Lasvit, Rowenta, Tefal, Lenovo či Opel, O2 a Kooperativa.

Nový tým už zahájil spolupráci například se společností Body color, kde se podílí na kampaních značek Vitex a HB Body, či se start-upem Anyrent. Stará se také o celkovou komunikaci Trade Centre Praha, včetně komplexní správy sociálních sítí Pražských náplavek. „Společně s obchodním týmem jsme identifikovali potenciální stávající klienty pro rozšíření spolupráce, stejně jako segmenty a klienty pro akvizici. Intenzivně nyní pracujeme na doporučeních pro letošní hlavní sezónu i  na celoročních komunikačních plánech pro rok 2022,“ doplňuje Hanzal.

Reklama
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)