Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Influenceři MenT a Gogo pořádají výzvy pro cereálie Lion

Podzimní online kampaň od agentury MSL ze sítě Publicis Groupe pro značku skupiny Nestlé sází na stylovost a prožitky.

Výrobce rychloobrátkového zboží Nestlé sází v komunikaci značky Lion ze segmentu cereálií na stylovost a prožitek.  Chce, aby lidé žili ve „lvím stylu“. „Znamená to být odvážný a najít si svou vlastní cestu k tomu, jak obyčejné věci proměnit v něco nevšedního,“ říká junior brand manažerka Nestlé Dominika Rajnohová a pokračuje: „Pro spolupráci s youtubery jsme se rozhodli z toho důvodu, že skvěle dokážou myšlenku kampaně zasadit do lokálního kontextu a svým sledujícím tak předat opravdovou podstatu kampaně.“

„Lion styl“ jako první z influencerů představil youtuber House v roce 2019, když natočil své ráno inspirované triky od Dude Perfect. Letos, kdy celý svět ovlivnila pandemie a velká část aktivit se přesunula do onlinu, navázala firma na českém trhu spolupráci s youtuberem MenTem a Lion styl představila v kontextu e-gamingu. Nestlé se stalo partnerem iSport ligy, ve které MenTa představilo jako speciálního hosta a soutěžícího v turnaji FIFA 21.

Reklama
ČEZ

„Ve spolupráci s MenTem pokračujeme i letos. Tentokrát Lion styl vykročil nejen za hranice onlinu zpět do reálného světa, ale doputoval i za hranice České republiky, kdy na výzvu kývnul i slovenský influencer Gogo. Oba soutěžili například v józe, basketballu, GTA a Minecraftu“, doplňuje Rajnohová.

V Česku spolupracovala na kampani spojené se spotřebitelskou soutěží o hodnotné ceny agentura MSL, na slovenském trhu kampaň koordinuje mediální agentura Zenith. „MenT byl osloven i proto, že se již před spoluprací veřejně hlásil ke konzumaci lupínků Lion. Své sledující oslovil v rámci kampaně na YouTube a na svém profilu na Instagramu,“ dodává k výběru promotéra za agenturu specialistka na influencer marketing Linda Patočková.

Aktuálně sleduje profil MenTa na Instagramu 834 tisíc lidí, na YouTube má přes 1,4 mil. odběratelů. Zastupuje jej agentura Subscribe.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)