Podzimní online kampaň od agentury MSL ze sítě Publicis Groupe pro značku skupiny Nestlé sází na stylovost a prožitky.
Výrobce rychloobrátkového zboží Nestlé sází v komunikaci značky Lion ze segmentu cereálií na stylovost a prožitek. Chce, aby lidé žili ve „lvím stylu“. „Znamená to být odvážný a najít si svou vlastní cestu k tomu, jak obyčejné věci proměnit v něco nevšedního,“ říká junior brand manažerka Nestlé Dominika Rajnohová a pokračuje: „Pro spolupráci s youtubery jsme se rozhodli z toho důvodu, že skvěle dokážou myšlenku kampaně zasadit do lokálního kontextu a svým sledujícím tak předat opravdovou podstatu kampaně.“
„Lion styl“ jako první z influencerů představil youtuber House v roce 2019, když natočil své ráno inspirované triky od Dude Perfect. Letos, kdy celý svět ovlivnila pandemie a velká část aktivit se přesunula do onlinu, navázala firma na českém trhu spolupráci s youtuberem MenTem a Lion styl představila v kontextu e-gamingu. Nestlé se stalo partnerem iSport ligy, ve které MenTa představilo jako speciálního hosta a soutěžícího v turnaji FIFA 21.
„Ve spolupráci s MenTem pokračujeme i letos. Tentokrát Lion styl vykročil nejen za hranice onlinu zpět do reálného světa, ale doputoval i za hranice České republiky, kdy na výzvu kývnul i slovenský influencer Gogo. Oba soutěžili například v józe, basketballu, GTA a Minecraftu“, doplňuje Rajnohová.
V Česku spolupracovala na kampani spojené se spotřebitelskou soutěží o hodnotné ceny agentura MSL, na slovenském trhu kampaň koordinuje mediální agentura Zenith. „MenT byl osloven i proto, že se již před spoluprací veřejně hlásil ke konzumaci lupínků Lion. Své sledující oslovil v rámci kampaně na YouTube a na svém profilu na Instagramu,“ dodává k výběru promotéra za agenturu specialistka na influencer marketing Linda Patočková.
Aktuálně sleduje profil MenTa na Instagramu 834 tisíc lidí, na YouTube má přes 1,4 mil. odběratelů. Zastupuje jej agentura Subscribe.