Internetový vyhledávač dekorací spustil svou čtvrtou kampaň, sází v ní na trend „před a po“ populární na sociálních sítích.
Až do konce listopadu poběží již čtvrtá kampaň vyhledávače nábytku a dekorací Favi. K vidění je na kanálech Primy a Novy, internetu, YouTube i sociálních sítí. Spolupracuje též s influencery. Kampaň upozorňuje na to, že Favi nabízí na jednom místě produkty od mnoha výrobců, šetří čas prostřednictvím přehledného hledání a filtrování včetně sezónních kategorií. Toho využívá i ve spotech pro podzim a zimu, v nichž přetváří místnosti ve stylu trendu „před a po“, který je velmi populární na Instagramu i TikToku.
Koncept vznikl in-house ve spolupráci s Vénou Píšou a Jakubem Smoljakem. Produkce se ujala AZNkru. „Natočili jsme ve čtyřech dnech celkem dvanáct různých spotů mapujících úvahy několika různých postav nad svým domovem. Natáčeli jsme na několika různých místech v Praze a jejím okolí. Objeli jsme několik lokací, abychom si byli jistí, že dodržíme autenticitu a uvěřitelnost. Několikrát jsme tak stěhovali celý štáb včetně 200 kusů nábytku, ale stálo to za to,“ uvedla Andrea Fišarová, set designer Favi.
Kampaň je aktuálně pro český a slovenský trh, chystá se i adaptace pro Maďarsko a Rumunsko. Naváže na ni i komunikace v roce 2022. „V rámci celoroční kampaně tak zavítáte do nejrůznějších lokálních zákoutí a interiérů. V některých jsme zůstali déle a podrobili jsme je zkoušce všech ročních období,“ dodala Fišarová.
Vizitka kampaně:
Hodně nábytku pro krásné bydlení
Klient: Favi
Zpracování: in-house
Režie + kreativa: Véna Píša a Jakub Smoljak
Produkce: AZNkru