Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Epson představil Usaina Bolta a společně propagují tisk bez inkoustových kazet

Integrovaná kampaň na tiskárny Epson EcoTank poběží v televizi, na venkovních akcích, v prodejních místech i na sociálních sítích.

Hlavním partnerem Epsonu se stal Usain Bolt – nejrychlejší člověk na světě. Tento osminásobný olympijský medailista, který je mnohými považován za nejlepšího sprintera všech dob, bude tváří velké kampaně propagující tiskárny Epson EcoTank bez inkoustových kazet.

Usain se koncem tohoto týdne objeví s tiskárnami Epson EcoTank v televizních reklamách ve Velké Británii a Německu, a také na billboardech, webových bannerech, na prodejních místech ve velkých obchodních domech a na sociálních sítích v dalších zemích. Usain bude svým typicky pohodovým stylem předvádět, že s tiskárnou Epson EcoTank můžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívej“) bezproblémově a bez inkoustových kazet tisknout až tři roky.

Reklama
ČEZ

Od uvedení v roce 2010 se na světě prodalo přes 60 milionů tiskáren EcoTank s vysokokapacitní inkoustovou nádržkou, které našim zákazníkům snížily náklady na tisk až o 90 procent. Tiskárny jsou místo kazet vybavené inkoustovými lahvičkami. Epson nedávno rozšířil svou oceňovanou řadu tiskáren EcoTank, aby mohly bezproblémový tisk s mimořádně nízkými náklady využívat i domácnosti a menší kanceláře. Všechny nové tiskárny Epson EcoTank využívají technologii Micro Piezo Heat-Free, která snižuje spotřebu energie i náhradních dílů.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)