Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Effie 2021: nejvíce nadějí mají McCann a Ogilvy

Organizátoři Effie odtajnili shortlisty. O ceny se po druhém kole hodnocení může utkat 54 prací z 85 přihlášených, rozhodla tak porota složená ze zástupců zadavatelů, agentur včetně výzkumných agentur SIMARu a odborných medií.

Nejvíce nadějí na ocenění v soutěži Effie mají tradiční rivalové, agentury McCann a Ogilvy, obě s osmi kandidáty v shortlistech. Čtyři nominace má Saatchi&Saatchi a po třech Wunderman Thompson a Momentum. Mezi nadějemi na cenné kovy ovšem zůstávají i nováčci v soutěži a netradiční přihlašovatelé, například vysoké školy a sportovní kluby. Letošní nejsilnější kategorií jsou s devíti nominacemi Ostatní služby. Kompletní shortlisty najdete zde.

Letošní ročník Effie pořadatelé kvůli pandemickému roku vyhlašovali s očekáváním a nejistotou. Přesto je počet prací druhý nejvyšší v novodobé historii soutěže. Porota vysoce ocenila úroveň přihlášek v dříve problematických kategoriích Sociálního, kulturního a ekologického marketingu a Kampaních veřejné správy. U nich se obvykle obtížněji prokazují dosažené cíle. Letos z hlediska doložených výsledků patřily přihlášky v těchto kategoriích k nejlepším vůbec.

Reklama
Know

Překotná doba přináší i paradoxy. „Doslova ve chvíli, kdy porota posunula dlouhodobou kampaň pro Bohemia Energy na shortlist, proletěla éterem zpráva o jejím krachu. Porota je ve shodě, že úspěšné budování značky komunikačními nástroji a lapsus obchodního modelu nejsou v rozporu. Proto tuto práci najdete na shortlistu,“ upozorňuje nehlasující předseda poroty a výkonný ředitel pořádající Asociace komunikačních agentur Marek Hlavica.

Kdo získá ocenění Effie bude známo 24. listopadu. Slavnostní vyhlášení proběhne tentokrát ve velkém studiu televize Prima. Po loňském on-line přenosu z obýváku opět naživo před publikem. Přímo na místě, před zraky diváků také úzká porota vedená ředitelem FTV Prima Markem Singerem rozhodne o držiteli letošní Grand Prix. Vstupenky na večer můžete získat zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)