Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Effectix zakládá kreativní oddělení a posiluje

Agentura se po dvanácti letech na trhu mění z digitální na fullservicovou, do nového oddělení nastoupila Daniela Kántorová a Ondřej Petržilka.

Effectix zakládá kreativní oddělení, po dvanácti letech na trhu se tak plně transformuje z čistě výkonnostní na plnohodnotnou fullservisovou agenturu. Effectix proto postupně rozšiřuje svůj management. Aktuálně nastoupila do firmy Daniela Kántorová (na úvodní fotografii). Jejím úkolem bude společně s Ondřejem Petržilkou sestavit kreativní oddělení.

„Za dvanáct let jsme se vyprofilovali na specialisty výkonnostního marketingu. Pracujeme pro nejvýznamnějších hráče v e-commerce a to napříč CEE regionem, ale také pro klienty ve Španělsku, Francii nebo Německu. Známe jejich problémy i přání, která se jim díky kreativě pokusíme splnit, nebo jim s nimi můžeme pomoci,“ řekl k přerodu firmy její CEO a spolujimatel Karol Veleba.

Reklama
Know

S přerodem má pomoc právě Daniela Kántorová, která přichází z Albixonu. Její působnost sahá od redakčních činností, přes správu sociálních sítí, po desetileté zkušenosti s online i offline marketingem a navíc aktuálně se chystá na vydání své již druhé knihy a to pod hlavičkou Albatrosu. Má za sebou práci pro klienty jako Škoda Auto, Česká spořitelna, Mediestetik nebo Mentor.

„Do budoucna chceme nabídnout nejen kreativu, ale chceme být pro klienty jakýmisi průvodci, tedy projít s nimi celou cestu – od briefu, analýzy, konceptu až po implementaci a správu kampaně. Budeme spolupracovat napříč týmy (PPC, SEO, UX) a ve výsledku tak budeme schopni doručit funkční řešení,“ doplnila Kántorová.

Do kreativního oddělení se již podařilo obsadit pozici art directora. Tu bude zastávat Ondřej Petržilka. V uplynulých dvaceti letech pracoval v reklamních agenturách jako Young & Rubicam, Leo Burnett či Kaspen a je držitelem ocenění Effie či Louskáček.

Kromě jiného chce agentura v rámci transformace obsadit ještě pozici interního marketéra, kterého rovněž hledá. Pro Effectix pracuje v rámci Česka a Slovenska 70 lidí. Aktuálně obsluhuje desítky klientů jako například DHL, Herbalife, Decathlon, Levi’s, L’Occitane, Unicredit bank či Albixon.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)