Byznysový titul E15 vydavatelství Czech News Center (CNC) spouští nový produkt pro firmy s názvem Workspace15. Jedná se o komunikační platformu na klíč, která bude dlouhodobě podporovat employer branding firem.
Hlavními tvářemi Workspace15 jsou Tomáš Hybeš a Veronika Vimmerová, přátelé, kteří se setkali v rámci kariérního showroomu Proudly.cz a následně ve vedení magazínu Studenta. Mají řadu zkušeností z celostátních médií a tvorby employer brand kampaní.
CNC, respektive E15, vycházejí z odhadů, že 72 procent velkých světových firem vnímá employer branding jako jeden z hlavních nástrojů pro získávání zaměstnanců.
„Chceme, aby každý, kdo hledá dobrou práci, nemusel kupovat zajíce v pytli. Proto ukazujeme firmy takové, jaké doopravdy jsou. S jejich vizemi, ale třeba i neúspěchy. Obsah je klíčový, nestavíme pouze na vizuální atraktivitě firemního profilu, ale přinášíme skutečné poznání,“ sdělila šéfka PR CNC, Monika Hořínková.
Workspace15 nemá být primárně o volných pozicích a benefitech, má těžit z novinářského přístupu. V podstatě se jedná o multimediální platformu, která prostřednictvím customizovaných microsites přibližuje příběhy českých firem formou novinářského obsahu. Pracuje s textem, videem, podcasty, grafickými prvky a s fakty. Návštěvníky takové platformy budou primárně seniorní lidé na pracovním trhu, kteří aktivně nehledají práci, ale přemýšlejí nad změnou. Uvědomují si svou hodnotu a chtějí ji investovat do smysluplné společnosti.
„Přestože hlavním bodem spolupráce je vytvoření a promo obsahové karty na platformě, Workspace15 chce být víc, než jen rukama na dělání hezkého obsahu. Pro klienty jsme dlouhodobým strategickým partnerem, který jim díky svým zkušenostem pomůže ve věcech, na které sami nemají tolik času nebo know-how,“ uzavírá Hořínková s tím, že nejprve tým analyzuje HR komunikaci dané společnosti, provede rešerši trhu a dotazníkový průzkum mezi zaměstnanci. Následovat bude tvorba obsahové stránky, zajímavý obsah postavený na realitě a stavba obsahového plánu a komunikace microsite, tedy budování značky zaměstnavatele.
Více o novinkách v CNC si přečtete v rozhovoru s co-CEO společnosti Jurajem Felixem v tištěném vydání MAM č. 41, které vychází 11. října 2021.