Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česko má tři finalisty v evropské Effie

Na shortlist evropské soutěže efektivní komunikace se probojoval se dvěma nominacemi projekt Za bezpečný domov od Triadu pro řetězec Ikea a HBO Stories, který pro HBO Europe připravily agentury Konektor Social, Motionlab a TwoDo.

Celkem padesát kampaní se probojovalo mezi finalisty Effie Awards Europe 2021. České barvy v soutěži hájí dva projekty. Prvním z nich je kampaň Za bezpečný domov, který pro řetězec Ikea připravila agentura Triad Advertising. Šanci na vítězstvích má ve dvou kategoriích – „Positive Change Europe: Environmental Good – Brands“ a Retail.

Projekt dlouhodobě bojující proti domácímu násilí už mimo jiné získal tento týden Grand Prix za nejodvážnější počin na soutěži Flema Media Awards a zároveň uspěl jako nejlepší velká kampaň s oceněním Inovativní autor.

Reklama
MMcite

Vedle toho je také na shortlistu soutěže ADC Czech Creative Awards, která se vyhlašuje příští týden, ale i české Effie, která bude ocenění rozdělovat na konci listopadu. Vedle toho už kampaň se spotem, který Triad připravil s produkcí Bistro Films v režii Marka Partyše, získala zlato na NYF Advertising Awards a dostala se i na shortlist Cannes Lions.

Dalším projektem na shortlistu v kategorii „Brand Experience“ je kampaň HBO Stories pro HBO Europe od agentur Konektor Social, Motionlab a TwoDo. Ta běžela paralelně ve čtrnácti zemích a umožnila lidem vytvořit si „meme-trailer“ na rok 2020 a tím ho zároveň okomentovat scénkami ze snímků na HBO Go. Osobních trailerů nakonec vzniklo přes 109 tisíc.

O vítězích Effie Awards Europe 2021 se bude rozhodovat 2. a 3. listopadu. Vybírat je bude porota složená z 90 odborníků v oboru z dvacítky zemí. Vedou ji Claire Miller, globální šéfka strategie z LEGO Agency a Vincent Garel, výkonný viceprezident TBWA\Groupe France.

„Efektivita je pravým testem toho, co se stane, když se ty nejchytřejší komunikační strategie a nejlepší kreativní nápady setkají s reálným světem. Efektivita nejlépe definuje to, jak komunikace umí měnit svět tím, že proměňuje chování, postoje a myšlení lidí,“ uvedl Garel.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)