Datová a technologická společnost získala řádově desítky milionů korun od fondu Presto Ventures. Nový program chce co nejdříve nabízet v USA.
Softwarový nástroj, který má zefektivnit kampaně a usnadnit práci lidem z reklamního byznysu vyvíjí česká datová a technologická společnost Behavio. Získala na to investici v řádu desítek milionů korun od investičního fondu Presto Ventures. Majitelé Behavia vstup partnera i vývoj nového nástroje oznámili minulý týden na akci Behavio Talks v prostoru DOX+, kde firma sídlí.
Výzkumníci z Behavia už pomohli stovkám firem zlepšit jejich kampaně a efektivitu spotů měřili například i pro pořad Ad Paráda. „Kolem 80 procent televizních reklam nemá vůbec žádný efekt. Příčiny jsou už díky marketingovým vědcům jako Byron Sharp dobře známé, přesto se stále nedaří poznatky behaviorálních věd aplikovat a přípravu strategií a kampaní výrazně zlepšit,” uvedl spolumajitel firmy Jiří Boudal.
Behavio poslední roky zdokonalovalo metodu, jak kampaň od briefu po konečný střih dělat co nejlépe. Z této metody teď vytváří softwarový nástroj (i marketéři potřebují svůj Productboard!) a co nejdříve ho chce nabízet na největším trhu: v USA.
Poradenská společnost Deloitte zařadila Behavio mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy v ČR. Společnost už vybudovala vlastní výzkumný panel Trendaro s 25 tisíci respondenty, představila datový nástroj Atlas Čechů nebo aplikaci na měření zaměstnanecké spokojenosti Minuta pro lepší práci.