Televizní kampaň od agentury Mellow představují tradiční příběh Zátkovy rodiny a vzniku značky.
Výrobce Zátkových těstovin Europasta SE představil nový animovaný spot založený na tradičním příběhu Zátkovy rodiny. Kampaň, kterou pro společnost vytvořila reklamní agentura Mellow, běží do 19. září na programech Nova Family.
Spot se snaží přiblížit dnešním spotřebitelům příběh tradiční české značky. Pan Zátka to podle společnosti neměl lehké, v průběhu času bojoval s okolnostmi i s režimem, ale přesto si zachoval charakter. A charakter dokázal vtisknout i svým těstovinám. „Byl to člověk ztělesňující často již zapomenutou noblesu a dobré mravy, tradici a kvalitu. A naším úkolem bylo všechny tyto atributy zohlednit při tvorbě spotu. Proto jsme zvolili formu animovaného příběhu, a zároveň tak navázali na kontext doby a historii loutkářství v Čechách. Chtěli jsme se skrz pohádkovou nadsázku přiblížit k dětem a rodině, “ uvedla Lucie Černá, kreativní ředitelka agentury Mellow.
Reklamní spot v délce 25 sekund běží od 23. srpna do 19. září na programech Nova Family. Kampaň na Zátkovy těstoviny zahrnuje také online a social kanály. O kreativu se postarala Lucie Černá z Mellow a Hynek Bernard. Režie spotu se ujal Pavel Soukup, animaci vytvořili v Animation People. Spotem provází hlas Oty Jiráka.
Vizitka kampaně
Klient: Zátkovy těstoviny
Agentura: Mellow
Kreativa: Lucie Černá
Režie: Pavel Soukup
Animace: Animation People