Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vyhlášení ADC Awards bude živě i online

Slavnostní ceremoniál soutěže pořádané Art Directors Clubem proběhne 26. října v žižkovském kině Přítomnost. Počet lístků je limitovaný.

V hybridním režimu proběhne letošní slavnostní ceremoniál soutěže ADC Czech Creative Awards, které pořádá tuzemský Art Directors Club.

„Počítáme s tím, že na podzim můžou být pravidla setkávání o něco přísnější než teď, proto dopředu říkáme, že počet lístků na ceremoniál bude limitovaný. Kdo chce být přímo na místě, měl by sledovat spuštění prodeje a tentokrát výjimečně nenechávat nákup lístků až po shortlistech,“ avizuje David Suda, předseda ADC Czech Republic s tím, že o samotné předávání ale nikdo nepřijde, protože celý ceremoniál se bude stejně jako loni streamovat online.

Reklama
ČEZ

Posledním srpnem také vypršel termín takzvaných early birds přihlášek, nadále je možné přihlašovat už jen za standardní cenu – a to až do finálního deadlinu 17. září. Právě na podporu přihlášek v tomto období startuje druhá vlna kampaně ADC Awards.

V dalším videu ze série „Nas*r všechny“, které vzniklo v produkci společnosti Nice!, je tentokrát právě David Suda tím úspěšným kreativcem, kterému kolegové z branže nemohou přijít na jméno. Ve spotu ho sice diváci neuvidí ani neuslyší, ale zato mohou – spolu s hlavním hrdinou videa – pokreslit jeho obličej hanlivými kresbami na aktuální titulce oborového časopisu Marketing a Media, který je hlavním mediálním partnerem soutěže i partnerem kategorie print.

„Nápad s pokreslováním titulky časopisu jsme měli už někdy od června, ale když jsme zjistili, že David bude díky úspěchu v Cannes na reálné titulce MaMu přímo v době kampaně, chtěli jsme toho využít. Trochu jsme popřehazovali postplán a reálnou podobu vydání s Davidem jsme doklíčovali do videa na poslední chvíli díky inhouse postprodukčním kapacitám Nice! films,“ vysvětlují přínos produkčního týmu pod vedením režiséra Václava Krbůška autoři kampaně.

I letos mají ADC Awards vlastního mentora přihlášek – této role se stejně jako loni ujal Jan Marcinek. Přihlašovatelé s ním mohou konzultovat například nejvhodnější kategorie nebo strukturu case study. Kontakty na Honzu, spolu se všemi informacemi, termíny a podklady k letošním přihláškám, jsou k dispozici na webu soutěže.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)