Visibility získala několik významných klientů

Nezávislá digitální agentura zajistí strategické plánování a nákup online médií pro značky Avon, Expobank, 360pizza, Luxor, BookTook a Knižní klub.

Visibility, nezávislá digitální agentura působící na českém a slovenském trhu získala několik významných klientů – pracovat bude pro Avon CZ/SK,  Expobank CZ, 360pizza (Crocodille), spolupracovat se skupinou Euromedia pro značky Luxor, BookTook (ex Levné učebnice) a Knižní klub.

Pro všechny nové klienty zajistí kreativní služby v podobě strategického plánování
a nákupu online médií, zefektivňování nových a stávajících kampaní, využívání nových technologií a dlouhodobé zvyšování online prodejů. U všech má Visibility v plánu využít technologie a platformy Google Marketing Platform Enterprise (Display & Video 360), Adform, ale také bude využívat dynamické formáty HTML5. Výzvou jsou pro ni pak jako pro jednu z prvních certifikovaných agentur tiktokové kampaně pro Avon. Agentura je testovala už se značkou Nintendo

„Těší nás, že rostoucí počet klientů dává v době komplexních online kampaní přednost agenturám se silnou technologickou a analytickou základnou, jako je Visibility. Naší vizí je do všech spoluprací promítnout náš základní přístup, tedy touhu po inovacích a soustředění se na udržitelný výkon,“ říká CEO agentury Vojtěch Foukal.

Agentura VISIBILITY je certifikovaná agentura Google (Premium partner), Adform, DV360.
V Česku dlouhodobě spolupracuje se značkami Nintendo, Mutmutu či Provident. Zaměstnává 34 lidí. Sesterská slovenská Visibility dalších 49.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk