Nezávislá digitální agentura zajistí strategické plánování a nákup online médií pro značky Avon, Expobank, 360pizza, Luxor, BookTook a Knižní klub.
Visibility, nezávislá digitální agentura působící na českém a slovenském trhu získala několik významných klientů – pracovat bude pro Avon CZ/SK, Expobank CZ, 360pizza (Crocodille), spolupracovat se skupinou Euromedia pro značky Luxor, BookTook (ex Levné učebnice) a Knižní klub.
Pro všechny nové klienty zajistí kreativní služby v podobě strategického plánování
a nákupu online médií, zefektivňování nových a stávajících kampaní, využívání nových technologií a dlouhodobé zvyšování online prodejů. U všech má Visibility v plánu využít technologie a platformy Google Marketing Platform Enterprise (Display & Video 360), Adform, ale také bude využívat dynamické formáty HTML5. Výzvou jsou pro ni pak jako pro jednu z prvních certifikovaných agentur tiktokové kampaně pro Avon. Agentura je testovala už se značkou Nintendo
„Těší nás, že rostoucí počet klientů dává v době komplexních online kampaní přednost agenturám se silnou technologickou a analytickou základnou, jako je Visibility. Naší vizí je do všech spoluprací promítnout náš základní přístup, tedy touhu po inovacích a soustředění se na udržitelný výkon,“ říká CEO agentury Vojtěch Foukal.
Agentura VISIBILITY je certifikovaná agentura Google (Premium partner), Adform, DV360.
V Česku dlouhodobě spolupracuje se značkami Nintendo, Mutmutu či Provident. Zaměstnává 34 lidí. Sesterská slovenská Visibility dalších 49.