Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

TikTok září. Ale reklamy na Spotify vnímají lidé nejdůvěryhodněji

Počet uživatelů vystavených reklamě na TikToku se meziročně skoro zdvojnásobil, uvádí zpráva společnosti Kantar. Pomáhají reklamy na hry a také na hudbu. Nejdůvěryhodnější platforma pro reklamu je podle respondentů ale Spotify. 

Průzkumu od Kantaru se zúčastnilo 900 marketérů a více než 14500 spotřebitelů ze 23 trhů na světě, které reprezentují 80 procent veškerých reklamních mediálních výdajů. V rámci několika témat zpráva také zpráva Kantar Media Reaction 2021 porovnává nejinovativnější platformy z pohledy uživatelů a jejich důvěru v ně. Na pomezí obou si nejlépe podle nich stojí Instagram, zatímco YouTube, Google a Facebook jsou důvěryhodné platformy, ale jsou považovány za o něco méně inovativní. Přestože spotřebitelé uvádějí, že jsou nejvnímavější k reklamám na TikToku, ty ze Spotify považují za důvěryhodnější. Na dalších místech se objevil Google a Amazon.

Zdroj: Kantar

Sociální síť TikTok je sice vysoce inovativní, ale v očích marketérů stále nedosahuje důvěry hlavně v oblasti brand safety a také z hlediska lepšího měření reklam. Kantar zjistil, že počet spotřebitelů vystavených reklamám na TikToku se téměř zdvojnásobil z 19 procent v loňském roce na 37 procent v tom letošním. TikTok je také považován za platformu s nejvíce vtipnými a zábavnými reklamami.

Reklama
MMcite

Kantar také uvádí, že z hlediska preferovaných mediálních kanálů se kvůli masivní přítomnosti digitálu řada lidí začala obracet zpět offline reklamě, kde se daří některým lokálním mediálním značkám. Spotřebitelé také pozitivněji vnímají kinoreklamu, sponzorované eventy, reklamu v časopisech a POS.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)