Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Technologickým ředitelem Adexpres je Ondřej Týma

Do agentury ze skupiny Dentsu přichází z mediálního domu Economia, kde se věnoval rozvoji programatického prodeje reklamy.

Technologický tým strategické digitální mediální agentury Adexpres patřící do skupiny Dentsu řídí nově Ondřej Týma, který se stal zároveň členem jejího nejužšího vedení. „Hloubka Ondrových znalostí v oblasti dat a technologie bude velkým přínosem pro budoucnost Adexpresu,“ říká Jiří Vítek, který je dočasně pověřen řízením celé agentury.

Ve své nové roli má Týma za úkol především strategické řízení a technologický rozvoj, stejně jako hledání nových příležitostí a trendů v oblasti digitální reklamy a jejich následnou adopci uvnitř agentury.

Reklama
ČEZ

„Vidím velký potenciál v inovativním směru, kterým se Adexpres rozhodl vydat, a máme nyní jasnou vizi, jakých cílů chceme dosahovat,“ komentuje Týma a dodává: „Vedle zkušených lidí, kteří pracují v agentuře takřka od začátku, máme v týmu i velmi nadějné juniory, kteří dodávají ten správný ‚nový vítr‘, který je v tomto odvětví nezbytný. Díky tomu můžeme i nadále patřit mezi špičku v digitálním marketingu založeném na datech.“

Ondřej přišel do Adexpresu z mediálního domu Economia, kde působil na pozici Senior Yield Manager a věnoval se rozvoji programatického prodeje online reklamy. Předtím více než čtyři roky pracoval ve společnosti Adform, naposledy jako Platform Solutions Consultant. 

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)