PR agentura ze sítě Publicis Groupe připraví komunikační strategii nejen pro český, ale i slovenský, maďarský a rumunský trh.
Mars, globální výrobce krmiv pro domácí mazlíčky, cukrovinek a potravin, si v tendru na produktovu PR komunikaci a influencer marketing vybral agenturu MSL. Ta připraví komunikační strategii pro klíčové segmenty Marsu nejen na tuzemském trhu, ale i na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. V kategorii Petcare agentura již nyní pracuje na reputaci jednotlivých značek, CSR aktivitách, produktovém PR a posílení kategorie krmiv v retailu včetně influencer marketingu. Pro značky ze segmentu cukrovinek a potravin připraví mix influencer marketingu a lifestylové komunikace.
Klientský tým agentury se bude na komunikačních aktivitách pro segmenty Petcare, cukrovinek a potravin podílet odděleně, a to na všech čtyřech trzích. V rámci sortimentu Petcare se agentura zaměří na posílení vnímání značek Pedigree, Whiskas, Perfect Fit a Sheba.
„Naším cílem bude posílit reputaci těchto značek jako kvalitního partnera pro výživu psů
a koček, na kterého se můžou jeho majitelé spolehnout. V otázce CSR aktivit pro Pedigree bychom se rádi propojili s konkrétní partnerskou organizací a nově postavili komunikační koncept ‚Šťastný domov pro každého psa‘,“ říká k obsahu navrhované komunikace Josef Chrpa, consumer strategy leader v MSL. A Lenka Kroupová, SPT & communication manager ze společnosti Mars doplňuje: „Pevně věříme, že díky strategickému přístupu agentury MSL a komplexní přípravě komunikace pro jednotlivé trhy, se nám podaří tento cíl naplnit.“
Pro značky Orbit, Airwaves, Snickers, Maltersers, Bens original, M&M‘s propojí agentura influencer marketing a především lifestylovovu komunikaci. „Žvýkačky, jako impulzivní segment, byly ovlivněny koronavirovou změnou nakupního chování spotřebitelů, a proto se na rok 2022 chceme zaměřit hlavně na opětovné posílení našich výrobků v běžném životě spotřebitelů,“ potvrzuje Petra Šebová, portfolio lead MW&Food ze společnosti Mars.