Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soutěž Effie čeká další silný ročník, utká se v ní 85 projektů

Výsledky prestižní soutěže efektivní komunikace budou známy 24. listopadu. Galavečer proběhne ve studiu, kde FTV Prima natáčí pořady vlastní tvorby a speciály CNN Prima NEWS.

Další meziroční růst zaznamenal počet přihlášených prací do soutěže efektivního marketingu Effie. Celkem 31 přihlašovatelů vyslalo v letošním roce do soutěže 85 projektů, které se společně utkají v 15 vypsaných kategoriích. Statisticky tak byl překonaný loňský rok, ve kterém bylo podáno 72 přihlášek. Mezi přihlašovateli převažují reklamní, komunikační a marketingové agentury.

Aktuální počet přihlášek je druhým nejlepším výsledkem od roku 2015. Podle dosavadních statistik přilákala letos Effie deset nových přihlašovatelů. Někteří soutěžící se vrací opakovaně. „Soutěž je lákadlem i pro ty, které se jí zúčastnili již v minulých letech. Dokazuje to statistika, která dokládá, že pět přihlašovatelů, kteří se minulý rok přihlásili poprvé, se letos účastní znovu,“ uvádí Ondřej Novák z týmu Effie.

Reklama
MMcite

Letošní účast si rovněž pochvaluje i ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA) Marek Hlavica. „Členské agentury převažují, ale radost mám zejména z nováčků mimo okruh AKA. Jejich ocenění už v minulosti potvrdilo, že EFFIE je událostí pro celou branži. Nečlenské agentury přihlásily čtvrtinu prací,“ říká.

Organizátoři soutěže rovněž hlásí úspěch v nové kategorii Sportovní marketing, ve které bude porota vybírat z pěti kampaní. „Kvalita sportovního marketingu se u nás v posledních letech výrazně zlepšila. Sportovní kluby pochopily, že je to nejlepší cesta, jak budovat vlastní značku, zvyšovat počet fanoušků a zlepšovat image celého odvětví,“ dodává Hlavica.

Z celkového počtu 15 kategorií se nejvíce projektů přihlásilo do kategorie Ostatní služby (11). Z dalších kategorií je pak důležité zmínit Aktivační marketing (10), Potraviny (9), Finanční služby (7), Sociální, ekologický a kulturní marketing (7), Kampaně veřejné správy (6), PR (6), Malý rozpočet (5), Spotřební zboží (5) a Sportovní marketing (5).

První kolo hodnocení projektů se rozběhlo v pondělí 8. září a potrvá do konce přespříštího týdne. Druhé kolo hodnocení shortlistu projektů proběhne 13. října. O soutěži a efektivním marketingu se potom bude mluvit i na Effie Stage během konference Forum Media, která proběhne 11. listopadu. Pro účast na akci je ještě do konce příštího týdne možné využít nabídku zvýhodněných vstupenek.

Výsledky letošního ročníku soutěže Effie budou slavnostně oznámeny 24. listopadu ve velkém studiu TV Prima v pražských Strašnicích. Termín galavečeru je oproti původně plánovanému datu mírně posunut z důvodu vysokého vytížení studia, kde se uskuteční.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)