Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rubikon PR začíná pracovat pro Korkumu

Startup Korkuma, který jako první v Česku umožňuje e-shopům prodávat zboží prostřednictvím živě vysílaných videí přímo na webu, si pro zajišťování komunikace s médii vybral agenturu Rubikon PR.

Tým Korkumy tvoří lidé, kteří již v roce 2019 společně pracovali na dnes už organicky rostoucí platformě Cinnamon a v jehož čele stojí CEO a spoluzakladatel Róbert Tarabčák. Cílem spolupráce je představit české veřejnosti a e-shopům nový projekt na trhu využívající živé vysílání neboli tzv. live commerce, které výrazně zvyšuje potenciál prodeje produktů a také snižuje množství vratek, se kterým se hodně e-shopů potýká.

Letošní průzkum McKinsey ukázal, že firmy zaznamenávají díky živým videím až desetinásobné konverze oproti prodejům bez videa. Nástroj Korkuma byl navíc vyvinut tak, aby jeho použití v rámci e-shopu bylo jednoduché a zvládl ho nainstalovat a využívat skutečně každý. Vytvoření a spuštění livestreamu videa je záležitostí několika málo minut. Produkt na videu pak názorně ukazuje člověk, se kterým zákazník může živě chatovat a dozvědět se tak všechno, co ho zajímá. Podobné projekty již několik let úspěšně fungují zejména v Asii a to hlavně v oblasti módy a elektroniky.

Reklama
MMcite

„Pro komunikaci Korkumy jsme hledali partnera, který se umí hýbat stejně rychle jako my a zároveň má zkušenosti s technologickými produkty. Zvažovali jsme více nabídek, ale jen do první schůzky s Rubikonem. Kombinace skvělého přístupu, neskutečně rychlé domluvy a doporučení z trhu nás přesvědčila, že tahle spolupráce bude fungovat,” uvedl Róbert Tarabčák, zakladatel a CEO Korkumy

„Komunikace Korkumy je pro nás opravdu jedinečnou příležitostí být u toho, kdy live commerce vstupuje na český trh. I když to tak dnes nemusí vypadat, věřím, že v blízké budoucnosti ji bude využívat většina českých e-shopů a jejich zákazníci si nebudou moci bez livestreamu své nákupy už ani představit,” říká Šimon Rákosník, CEO Rubikon PR.

O komunikaci Korkumy se bude starat Patrika Turková a startup se tak zařadí mezi e-commerce a technologické klienty, na které se Rubikon PR zaměřuje. Nejnovějšími firmami, které do týmu přibyly, jsou například strategická konzultační společnost Proficio nebo mezinárodní marketingová platforma ROI Hunter.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)