Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní investice byly v srpnu meziročně vyšší napříč mediatypy

Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admospehre v srpnu meziročně vyšší napříč mediatypy. Lépe se oproti loňskému srpnu dařilo především venkovní reklamně, kde je meziroční změna nejvyšší (+12 %).

V případě televize se jedná o změnu ve výši čtyř procent, nicméně reklamní investice jsou zde tradičně co do objemu nevyšší. Zbylé dva mediatypy si oproti loňskému srpnu polepšily také, print o devět procent a rádio o pět.

Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV za srpen dosáhla téměř 4 miliard korun. V printu se jednalo o téměř 1,5 miliardy korun, v rádiích o 615 milionů korun.

Reklama
ČEZ

Za prvních osm měsíců dosáhl nejznatelnějšího zlepšení tisk  (+ 10 %). Největší objem logicky vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši šesti procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do srpna o osm procent.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)