Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admospehre v srpnu meziročně vyšší napříč mediatypy. Lépe se oproti loňskému srpnu dařilo především venkovní reklamně, kde je meziroční změna nejvyšší (+12 %).
V případě televize se jedná o změnu ve výši čtyř procent, nicméně reklamní investice jsou zde tradičně co do objemu nevyšší. Zbylé dva mediatypy si oproti loňskému srpnu polepšily také, print o devět procent a rádio o pět.
Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV za srpen dosáhla téměř 4 miliard korun. V printu se jednalo o téměř 1,5 miliardy korun, v rádiích o 615 milionů korun.
Za prvních osm měsíců dosáhl nejznatelnějšího zlepšení tisk (+ 10 %). Největší objem logicky vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši šesti procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do srpna o osm procent.