Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

První ročník E-Tech tour Renault po českých městech odstartoval

První ročník roadshow se uskuteční v osmi městech po celém Česku. Značka představí novinky v oblasti alternativních pohonů. Akci zajišťuje agentura Next Level.

„Dnešní doba se mění, a to velice rychle v mnoha směrech a mění se obecně i přístup k informacím. Každý má možnost je získat, aniž by kohokoli osobně oslovil. Osobní zkušenost zůstává ale stále nepřenosná. A pokud jde o nákup nejdražšího spotřebního zboží, kterým automobil jednoznačně je, zde je ta osobní zkušenost téměř nezbytná. Proto v době, kdy přicházíme na trh postupně s naší novou nabídkou elektrifikovaných pohonů s označením E-Tech, nabídneme nejširší veřejnost i možnost si tuto technologii vyzkoušet. Současně uvádíme náš nový model v pro nás novém segmentu SUV coupé Renault Arkana, který je jakousi vlajkovou lodí naší technologie E-Tech hybrid. A právě i tento model na naší roadshow pod názvem E-Tech tour 2021 představíme,“ Zdeněk Grunt, generální ředitel společnosti Renault Česká republika.

Až tři vozy za jeden den

Na každé zastávce E-Tech tour 2021 si budou moci návštěvníci vyzkoušet kompletní modelovou řadu Renault E-Tech a všechny hybridní, plug-in hybridní i čistě elektrické pohony. Společnost jim bude dělat tým zkušených lektorů, kteří zájemcům o jízdu vše ochotně vysvětlí a pomocí speciálního softwaru vyhodnotí předváděcí jízdu (jízdní čas strávený na elektřinu, úspora paliva a emisí apod.) Návštěvníci budou mít k dispozici modelovou řadu E-Tech, která zahrnuje následující modely: Arkana E-Tech hybrid, Clio E-Tech hybrid, Mégane Grandtour E-Tech plug-in hybrid, Zoe E-Tech 100% electric a Twizy E-Tech 100% electric.

Reklama
Know

Předváděcí jízdy se uskuteční v každé lokaci v časovém rozmezí do 10:00 do 19:00 s tím, že poslední jízda začíná v 18:30. Každý účastník si může vyzkoušet až 3 vozy, aby měl šanci se seznámit se všemi typy pohonů. Na místě bude drobné občerstvení, drobné dárky a možnost tzv. detailingu vozidla návštěvníka (umytí skel, světel, pneumatik a poznávací značky).

• 7. – 8. 9. OC Čestlice, Obchodní 111, 251 01 Čestlice
• 11. – 12. 9. OLYMPIA BRNO, U Dálnice 777, 664 42 Modřice, Brno
• 14. – 15. 9. Olomouc CITY, Pražská ul. 255/41, 779 00 Olomouc
• 17. – 18. 9. Avion Shopping Park, Rudná 3114/114, 700 30 Ostrava
• 21. – 22. 9. OBI Hradec Králové, Akademika Bedrny 532/10 b, 500 02 Hradec Králové
• 25. – 26. 9. Nákupní centrum Géčko Liberec, Sousedská 599, 460 01 Liberec
• 29. – 30. 9. Olympia Plzeň, Písecká 972/1, 326 00 Plzeň 8 – Černice
• 2.- 3. 10. Metropole Zličín, Řevnická 1, 155 21 Zličín

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)