Prazdroj testuje minivýčep Barnie, který nepotřebuje sanitaci. Využijí jej bistra či kavárny

Unikátní malé výčepní zařízení nepotřebuje sanitaci, má v sobě zabudované vlastní chlazení a vleze se do něj desetilitrový soudek piva.

„V současné době probíhá testování druhé verze prototypu výčepu Barnie. Ten vyvíjeli naši interní odborníci v čele s Petrem Kostlánem ve spolupráci se dvěma externími partnery Unico.ai a Sinop. Do projektu se zapojil také člen vítězného týmu z hackathonu Brewrace, ve kterém jsme pro nový typ výčepu v roce 2019 hledali řešení,“ vypočítává ředitel marketingu Plzeňského Przadroje Roman Trzaskalik. Název zařízení Barnie je odvozen od jména vítězného týmu Barnabáš a ne inspirací seriálovou postavou ze Simpsonů, jak by člověka napadlo. 

Na vývoji pracoval tým v Prazdroji, do nějž nastoupil člen vítězného týmu nejprve na stáž a nyní je pevnou součástí týmu, sedm měsíců. Od vítězného návrhu až po druhou verzi prototypu došlo k řadě technologických, funkčních i designových změn. Aktuálně výčep značka testuje u několika zákazníků a postupně vyhodnocuje jejich zkušenosti. 

Barnie od Prazdroje

„Zákaznici oceňují vylepšené chlazení, jednoduchost čepovaní i stylový design. Po vyhodnocení budeme připravovat další kroky, jako je uvedení na trh, sériovou výrobu i cenu zařízení. Tyto aspekty ještě řešíme,“ říká Roman Trzaskalik. Cílem je podle něj nabídnout pomocí Barnieho čepované nápoje v menších provozovnách jako například v kavárnách či moderních bistrech. Hlavní výhodou zařízení je, že nevyžaduje sanitaci a není potřeba se starat o dodatečný tlačný plyn.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345