Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Novou mediální agenturou Plzeňského Prazdroje je Starcom

Po devíti letech mění Plzeňský Prazdroj svoji mediální agenturu. Vítězem tendru, který se konal po uplynutí posledního pětiletého smluvního období, se stala agentura Starcom, která nahradí dosavadní Wavemaker.

Nová agentura vzešla z tendru, jehož účastníci prošli přes komplexní strategické zadání zaměřené především na jednotlivé značky. Spolupráci s lídrem v budování české pivní kultury začne Starcom od 1. ledna 2022. Ovšem již během letošního posledního čtvrtletí začne pracovat na strategii Prazdroje pro příští rok.

„Silné a stabilní partnerství Wavemaker a Plzeňského Prazdroje po devíti letech končí. Rádi bychom týmu Wavemaker poděkovali za to, že byl našim strategickým partnerem a pomohl našim značkám růst. Mimo jiné se nám spolu podařilo úspěšně zvládnout turbulentní změny, kterými si trh piva a rychloobrátkového zboží prošel během posledních 18 měsíců kvůli pandemii Covid 19,“ říká Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje pro Česko a Slovensko. „Občas je ale potřeba změna, abychom získali jiný úhel pohledu. A tak vítám na palubě Starcom, který od prvního momentu projevil obrovskou chuť a energii stát se naším dlouhodobým partnerem a nabídl nám vizi moderního vnímání úlohy médií pro naše značky,“ dodává.

Reklama
ČEZ

„Z našeho úspěchu v tendru Plzeňského Prazdroje máme velkou radost, protože s ním sdílíme stejný komplexní pohled na marketing. Během výběrového řízení jsme společně řešili směřování marketingu a mediální mix, který doručí brandové i businessové výsledky. Pro klienta jsme navrhli omnichannel mediální strategii postavenou na efektivní kombinaci televize s naší expertízou v digitálu a těšíme se, jak ji budeme v následujících letech společně naplňovat a dál posouvat,“ říká za Starcom Business Director Petr Pochman.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)