Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Newton Media rozšiřuje monitoring

Aplikace NewtonOne od společnosti Newton Media rozšiřuje databázi zdrojů, nabídne přepis 274 televizních a rozhlasových pořadů. Reaguje na zvýšenou poptávku po obsahu audiovizuálních médií.

Monitorovací aplikace společnosti Newton Media dosud nabízela přepis 151 pořadů vysílaných jak v rádiu, tak i v televizi. Nyní se počet pořadů, které se krátce po odvysílání přepíšou do aplikace, zvýšil téměř dvojnásobně na 274 relací.

„Rozhlas a televize patří k masmédiím s největším dosahem, proto považujeme za důležité co nejvíce rozšiřovat portfolio monitorovaných TVR pořadů,“ říká Petr Herian, majitel Newton Media a dodává: „Mezi novinkami, které máme nově dostupné v aplikaci, jsou jak zpravodajské relace veřejnoprávních médií vysílané v průběhu celého dne, tak všechny klíčové pořady stanice CNN Prima NEWS anebo zpravodajství regionálních televizních kanálů. V monitoringu přibyly také lifestylové pořady jako ranní show Snídaně s Novou či pořad Sama doma.“

Reklama
ČEZ

Stále více pořadů přepisuje Newton v reálném čase. Společnosti se to daří díky nástroji Beey sesterské společnosti Newton Technologies, který rozpoznává text s použitím neuronových sítí. Podle Heriana dokáže rozlišit a označit mluvčí, rozdělit mluvené slovo na věty a doplnit interpunkci. Pro automatické zlepšování kvality textu je využíváno strojového učení. Jakmile se ve vysílání objeví nová jména nebo názvy produktů, systém je detekuje a zařadí do slovníku, který je tak neustále aktualizován.

NewtonOne vedle zmíněné novinky nabízí také službu TVR Alerts, která klienty okamžitě upozorní na zmínky klíčových slov v televizi a rozhlase. Monitoruje celkem 1 513 pořadů. Díky upozornění, které přichází do deseti minut od odvysílání pořadu, má klient šanci reagovat na důležité události takřka okamžitě.

Rozšíření přepisovaných TVR zdrojů oznámil Newton necelé tři měsíce po spuštění monitoringu YouTube videí a podcastů, jejichž popularita nejen v Česku stále stoupá. „Neustálým rozšiřováním monitorovaných a přepisovaných zdrojů dále zdokonalujeme naše služby tak, abychom nabídli klientům kompletní přehled o jejich mediálním obraze,“ uzavírá Petr Herian.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)