Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nadační fond Filantia bude spolupracovat s Bison & Rose

Komunikační agentura bude pomáhat s propagací fondu včetně zajištění mediálního pokrytí. Navazuje na úspěch Ivy Polednové a Zuzany Klierové v soutěži Young Lions, kde s kampaní pro Filantii vyhrály první místo v kategorii PR.

Komunikační agentura Bison & Rose navázala spolupráci s nadačním fondem Filantia. S podporou seniorního týmu budou mít kompletní PR servis na starosti Iva Polednová a Zuzana Klierová. Dvojice v rámci soutěže Young Lions navrhla vítěznou kampaň v kategorii PR, kterou si fond Filantia vybral jako stěžejní pro své další kroky (vizuál vítězného návrhu je na úvodní fotografii).

„Jsem rád, že svými zkušenostmi s komunikací můžeme Filantii pomoc otevřít společenské téma, které je velmi důležité. Zároveň vnímám určitou zodpovědnost k těmto sociálním tématům a jako jedna z největších agentur se k nim nechceme stavět zády. Spolupráce navíc hezky navazuje na úspěch naší zlaté dvojice,“ uvedl výkonný ředitel agentury Roman Šmíd.

Reklama

Nadační fond Filantia se věnuje patologickým vztahům na pracovišti, jejichž nejčastějším projevem je rozpad týmů, vyčleňování jednotlivce, šikana, nárůst fluktuace zaměstnanců a ekonomické ztráty pro zaměstnavatele. „Příběhy, které nám s důvěrou lidé svěřují, jsou velmi citlivé a emotivní. Většina lidí se nedovede v krátkém čase a bez pomoci vypořádat s traumatem, které jim vzniklo v důsledku šikany na pracovišti, proto se obracejí na Filantii. Jsou mnozí, kteří svoje silné příběhy chtějí sdílet jako pomoc, návod a příklad praxe pro druhé. Jsem velmi rád, že nám s komunikací pomohou profesionálové z Bison & Rose,“ uvedl Jiří Devát, předseda správní rady Filantia

V rámci spolupráce bude agentura pomáhat s propagací Nadačnímu fondu Filantia prostřednictvím médií včetně zabezpečení mediálního pokrytí. Cílem, na kterém se Bison & Rose a nadační fond Filantia shodly, je zapojení širší veřejnosti do tématu, zviditelnění problému šikany na pracovišti a jeho nejčastějších projevů bossingu a mobbingu, oslovení dárců a partnerů pro projekt Svépomocná vztahová skupina a přilákání více dobrovolníků a ambasadorů.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)