Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na láhvi Jameson bude jedna Fusakle

Lahev nejprodávanější irské whiskey a k tomu dvanáct speciálních designů ponožek. To je nová limitovaná edice Urban Sock `n` Roll, kterou značka Jameson připravila společně s československým výrobcem ponožek Fusakle. Na každé lahvi Jameson Original bude připevněna pouze jedna ponožka a je na zákaznících, jakou si vyberou do páru.

Jameson s Fusaklemi připravili sadu originálních designů ponožek s vtipnými hláškami inspirovanými životem ve městě a prostředím, kde je Jameson jako doma = bary, barber a tetovací salony, skateparky, street art, hudební a bowling kluby.

„Díky jednotnému stylu se Jameson Fusakle dají různě kombinovat, můžete si tak pokaždé vytvořit tak trochu jiný outfit. Vtipné hlášky navíc reflektují i image značky. Jameson je seriózní whiskey, která se ale nebere příliš vážně a dívá se na svět s nadhledem,“ říká Jakub Záruba, brand manažer značky Jameson.

Reklama
ČEZ

Edice Urban bude k dostání v kamenných (Albert, Billa, Tesco, Lidl) i internetových obchodech od 1. října. Jameson Original 0,7 l plus ponožku lze zakoupit za speciální cenu 349 korun. Od listopadu pak budou ponožky k dostání i ve vybraných Jameson podnicích, barech a restauracích.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)