Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku. Uspěli i Tomáš Hejkal, Radka Turková či Tomáš Vican.
V Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany se odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020. Slavnostním večerem provázel moderátor Karel Voříšek, zahrála mladá plzeňská kapela Džangobells.
Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Vedle hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže Marketér roku.
Kdo získal jednotlivá ocenění?
Hlavní cena Velký modrý delfín
Tomáš Lipták – Rodinný pivovar Bernard
Za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci „Svět se zbláznil, držme se“, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli.
Zlatý delfín
Tomáš Hejkal – Stock Plzeň-Božkov
Za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů.
Růžový delfín
Radka Turková – České dráhy
Za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie.
Zelený delfín
Tomáš Vican – Vinná galerie
Za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu.
Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni:
Jitka Fürst – gusty
Za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh.
Robert Chmelař – Bohemia Energy
Za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu „Nic na Vás nehrajeme“.
Miroslav Hanák – Authentica
Za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze.
Hana Klímová a tým komunikace ČEPS
Za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky.
Helena Kohoutová – Helas – podnikatelská e-platforma
Za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem „Budujeme hrdé Česko“.
Hana Kubánková – Zdravotnická záchranná služba HMP
Za kvalitní náborovou kampaň „Zachraňuj v Praze“ s následnou tematicky navazující komunikací.
Lenka Mastešová – HP Tronic (Datart)
Za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky.
Josef Zajíček – Bohematic
Za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.
Malí delfíni:
Denisa Janatová – DevLab Smitio
Za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu.
David Jareš – Dita výrobní družstvo invalidů
Za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management.
Shukhrat Saidov – Silon Planá
Za specifická řešení v oblasti posilování image značky.
Čestná uznání za úspěšnou nominaci:
Adam Bórik, Ivan Kloc – BuyiPhone
Martina Horká – dm drogerie markt
Jan Kodada – Gebrüder Weiss
Martin Komora – Internet Mall (Mall.cz)
Vladimíra Popelářová – Krahulík
Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku
1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv
Diplomy:
Natália Slováčková a kolektiv
Michal Vartiak a kolektiv
Kristina Rossmanitová a kolektiv
Jakub Varannay a kolektiv
Ludmila Filipová