Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do soutěže Epica Awards láká kampaň od Cloudfactory

Agentura s humorem a claimem „Bez předsudků, bez výmluv“ připomíná, že jde o kreativní soutěž, kterou hodnotí novináři. Přihlášky je možné posílat do 8. října.

Jedinou podmínkou pro výhru v soutěži Epica Awards je přihlášení výjimečné práce. Není možné se vymlouvat na předsudky porotců nebo se vymlouvat na politikaření agenturních sítí, protože projekty hodnotí porota složená z novinářů. To zdůrazňuje kampaň vytvořená od amsterodamské agentury Cloudfactory.

„Když se podíváte na všemožná ocenění, vypadá to, že reklamní průmysl je jediný, v němž trváme na tom, abychom se hodnotili navzájem. Chtěli jsme poukázat na to, jak je to absurdní, a zároveň vysvětlit, v čem je Epica jiná,“ říká César Garcia z Cloudfactory a jeho kolega Julio Alvarez dodává: „V kampani se odráží realita. My jako kreativci opravdu používáme výmluvy jako ‚většina poroty byla z jiné sítě‘. Tak jsme si z toho chtěli trochu vystřelit a zároveň být provokativní.“

Reklama
Know

Garcia s Alvarezem se označují za „kreativní aktivisty“, kteří chtějí „osvobodit“ kreativitu brandů s pomocí přístupu, jemuž říkají RST – Respect, Simplicity and Trust (respekt, jednoduchost, důvěra). To se odráží i v názvu agentury, jenž se dá volně přeložit jako „továrna v oblacích“. Dávají si záležet na představivosti, která je ale podložená pragmatismem. „Máme hlavu v oblacích, ale nohama stojíme pevně na zemi,“ říká Sandeep Chawla, výkonný ředitel a majitel Cloudfactory.

Na kampani se podílí i produkční společnost Be Sweet Films, která projekt oživuje sérií krátkých spotů.

Přihlášky do aktuálního ročníku Epica Awards je možné zasílat do 8. října. Shortlist prací, které se dostaly do finále, bude zveřejněn 24. listopadu. Slavnostní večer, jenž bude letos celý probíhat online, se bude konat 9. prosince. Kompletní výsledky pak budou publikovány o den později.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu