Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Dacia si na sociální sítě vybrala Heaven

Pařížská agentura postaví mezinárodní monitoring a strategii pro sociální sítě na 35 hlavních trzích automobilky.

Ve výběrovém řízení si rumunská automobilka Dacia spadající do skupiny Renault vybrala na spolupráci pařížskou agenturu Heaven. Mezi její klienty se už počítají značky jako Danone, Deliveroo, Nina Ricci či Disney.

Heaven pro Dacii vystaví mezinárodní monitoring a strategii i orchestraci produkce pro všechny sociální sítě prostřednictvím Content Factory. K novému partnerství dochází v době, kdy automobilka prochází transformací, včetně letos představeného nového loga, vizuální identity či rozšiřování brandu do nových segmentů.

Reklama
Know

„Jsme poctěni, že můžeme navázat partnerství s Dacií na začátku jejího strategického přerodu. Naši lidé už pracují na nové platformě značky Dacia, která nám nabízí široké a moderní možnosti hodící se přesně pro sociální média,“ uvedli Sophie Noël a Arthur Kannas, kteří vedou agenturu Heaven.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)