Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Chytrých pořadů k poslechu jako šafránu. Vznikl proto český Netflix pro podcasty

Na začátku září zahájila činnost nová internetová televize Talk TV, která nabídne platícím divákům přístup k tvorbě autorů podcastů bez reklam a komerčních sdělení za 159 korun měsíčně.

„Chtěli jsme něco jako Netflix, ale s méně seriály a více informacemi,“ říká s nadsázkou moderátor a youtuber Stanislav Hruška, který za projektem stojí. „Předplatné je jediný model, který tvůrcům obsahu umožňuje vytvářet skutečně kvalitní a nezávislý obsah, bez reklam a bez vnějších tlaků.  Ale to, že dnes diváci musí své oblíbené tvůrce podporovat jednotlivě, nepovažuji za dlouhodobě udržitelné,“ dodává Hruška.

Na rozdíl od platforem typu Patreon nebo HeroHero se ale uživatelé Talk TV za své předplatné dostanou ke kompletní nabídce pořadů. „Na Patreonu získáte za jediné předplatné přístup pouze k jednomu tvůrci. Internetové televize typu Netflix nebo Amazon Prime se zase soustředí hlavně na seriály a filmy. TALK TV si bere to nejlepší z obou světů. Prostě jsme vytvořili ‚něco jako Netflix‘ pro video podcasty,“ shrnuje Hruška.

Reklama
ČEZ

Chytré pořady, které jdou do hloubky

Jedním z pořadů, které se Talk TV představí, je i Hruškova Standashow, populární pořad, do kterého si Hruška pravidelně zve politiky nebo zajímavé osobnosti veřejného života (a který si v současnosti na platformě Patreon předplácí více než 4000 lidí).

Kromě Hrušky se v internetové televizi objeví i další tvůrci. Novinář Leoš Kyša bude v pořadu Jadrná věda společně s odborníky popularizovat složitá vědecká témata, herní novináři Jaromír Möwald a Naomi Adachi se v pořadu Jarda versus Naomi zaměří na hry a popkulturu a cestovatel Vladimír Váchal se ve svém pořadu Za hranicí bude ptát na to, jak se žije Čechům v různých koutech světa.

A co mají všechny tyto pořady společného? „Zaměřují se primárně na mluvené slovo a probírání témat do hloubky. Jedeme bez střihů, autenticky, nemáme přesnou stopáž. Obsah je je u nás na prvním místě. Protože chytrých pořadů k poslouchání, které nepodceňují diváka, je na českém internetu pořád jako šafránu,“ uzavírá Hruška.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)