Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Better připravil novou kreativu značky Libretto

Pro doplněk stravy od farmaceutické společnosti Angelini Pharma agentura vytvořila nový web a komunikační strategii. Pracuje s myšlenkou duševní pohody.

Agentura Better vytvořila komunikační strategii doplňku stravy Libretto, nový web a dlouhodobě se stará o komunikaci celé značky. Cílovou skupinou produktu jsou lidé, kteří čelí stresu, vyhoření a psychicky náročným situacím. Typickým zákazníkem je žena z takzvané sendvičové generace, která pečuje o děti a zároveň o stárnoucí rodiče. 

„Komunikace doplňku stravy neodpovídala aktuálním potřebám. Rozhodli jsme se pracovat s původním claimem značky – Vaše denní porce dobré nálady – ale vizuálně a komunikačně jsme produkt posunuli na novou úroveň. Výsledkem je minimalistický styl, který vyzdvihuje unikátní složení a benefity Libretta,“ uvádí projektová manažerka Betteru Aneta Kopecká.

Reklama
Know

Doplněk stravy Libretto patří do portfolia mezinárodní farmaceutické společnosti Angelini Pharma, která se soustředí na segment duševního zdraví, léčby bolesti, vzácných nemocí a volně prodejných přípravků. Pod křídla společnosti spadají také doplňky stravy Tantum Natura, ERDOHerbal nebo Acutil. Angelini Pharma působí v 25 zemích a přípravky dodává do 70 zemí světa. Její obrat v roce 2020 činil přes miliardu eur, celosvětově zaměstnává více než 3000 lidí, včetně výzkumných týmů.

„Kreativně jsme vycházeli z farmaceutické čistoty, která je pro Angelini Pharma typická, zároveň jsme však chtěli, aby komunikace byla uklidňující a pozitivně laděná. Farmaceutické společnosti mívají tendenci komunikovat své produkty složitě a odborně, našim cílem bylo zákazníkům vše vysvětlit tak srozumitelně, jak jen to jde. Angelini nám v tomto bylo skvělým partnerem, protože si uvědomuje sílu komunikace a dlouhodobě se snaží co nejvíce naladit na zákazníky,” popisuje Lenka Šedivá, která společně s kreativním týmem Betteru stojí za novou strategií značky Libretto.

Better při přípravě obsahu vsadil na spolupráci s odborníky a připravuje například blogové články, které copywriteři píší po konzultaci s lékařem. „Aby agentura zvládla marketing léku nebo doplňku stravy, musí respektovat přísná pravidla, která k tomuto oboru patří. Než bychom se bezhlavě pouštěli do kreativních nápadů, rozhodli jsme se raději zapracovat na opravdu kvalitním obsahu, který bude pro cílovou skupinu mnohem užitečnější,” dodává Lenka Šedivá. 

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu