Pro doplněk stravy od farmaceutické společnosti Angelini Pharma agentura vytvořila nový web a komunikační strategii. Pracuje s myšlenkou duševní pohody.
Agentura Better vytvořila komunikační strategii doplňku stravy Libretto, nový web a dlouhodobě se stará o komunikaci celé značky. Cílovou skupinou produktu jsou lidé, kteří čelí stresu, vyhoření a psychicky náročným situacím. Typickým zákazníkem je žena z takzvané sendvičové generace, která pečuje o děti a zároveň o stárnoucí rodiče.
„Komunikace doplňku stravy neodpovídala aktuálním potřebám. Rozhodli jsme se pracovat s původním claimem značky – Vaše denní porce dobré nálady – ale vizuálně a komunikačně jsme produkt posunuli na novou úroveň. Výsledkem je minimalistický styl, který vyzdvihuje unikátní složení a benefity Libretta,“ uvádí projektová manažerka Betteru Aneta Kopecká.
Doplněk stravy Libretto patří do portfolia mezinárodní farmaceutické společnosti Angelini Pharma, která se soustředí na segment duševního zdraví, léčby bolesti, vzácných nemocí a volně prodejných přípravků. Pod křídla společnosti spadají také doplňky stravy Tantum Natura, ERDOHerbal nebo Acutil. Angelini Pharma působí v 25 zemích a přípravky dodává do 70 zemí světa. Její obrat v roce 2020 činil přes miliardu eur, celosvětově zaměstnává více než 3000 lidí, včetně výzkumných týmů.
„Kreativně jsme vycházeli z farmaceutické čistoty, která je pro Angelini Pharma typická, zároveň jsme však chtěli, aby komunikace byla uklidňující a pozitivně laděná. Farmaceutické společnosti mívají tendenci komunikovat své produkty složitě a odborně, našim cílem bylo zákazníkům vše vysvětlit tak srozumitelně, jak jen to jde. Angelini nám v tomto bylo skvělým partnerem, protože si uvědomuje sílu komunikace a dlouhodobě se snaží co nejvíce naladit na zákazníky,” popisuje Lenka Šedivá, která společně s kreativním týmem Betteru stojí za novou strategií značky Libretto.
Better při přípravě obsahu vsadil na spolupráci s odborníky a připravuje například blogové články, které copywriteři píší po konzultaci s lékařem. „Aby agentura zvládla marketing léku nebo doplňku stravy, musí respektovat přísná pravidla, která k tomuto oboru patří. Než bychom se bezhlavě pouštěli do kreativních nápadů, rozhodli jsme se raději zapracovat na opravdu kvalitním obsahu, který bude pro cílovou skupinu mnohem užitečnější,” dodává Lenka Šedivá.