Digitální kreativní agentura pro tradičního výrobce interiérových dveří připravuje komunikační a marketingovou strategii i koncept webu.
Společnost Solodoor, jedna z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří a zárubní, si na posílení značky najala digitální kreativní agenturu Better. Firma, která na trhu funguje od roku 1997 a je nástupcem Dřevařské výroby Solo Sušice, úspěšně expanduje na zahraniční trhy, silnou pozici v současné době zaujímá ve střední a východní Evropě.
V dílně Betteru nyní vzniká komunikační a marketingová strategie, která se zaměří především na komunikaci s koncovými zákazníky. Chce tak pomáhat se strategickým budováním značky.
„Ve strategii značky primárně vyzdvihujeme péči o zákazníka, který si dveře vybírá jednou dvakrát za život. Komunikačně stavíme na tom, aby měl zákazník k dispozici jednoduchý návod, jak si dveře do vysněného domova vybrat,“ uvádí account manažerka Betteru Karolina Krulová.
Agentura bude následně pomáhat s nastavením B2B komunikace. Better zároveň připravuje koncept nového webu společnosti Solodoor.