Reklama
Megaboard

Better bude posilovat značku Solodoor

Digitální kreativní agentura pro tradičního výrobce interiérových dveří připravuje komunikační a marketingovou strategii i koncept webu.

Společnost Solodoor, jedna z největších českých firem zabývající se výrobou interiérových dveří a zárubní, si na posílení značky najala digitální kreativní agenturu Better. Firma, která na trhu funguje od roku 1997 a je nástupcem Dřevařské výroby Solo Sušice, úspěšně expanduje na zahraniční trhy, silnou pozici v současné době zaujímá ve střední a východní Evropě.

V dílně Betteru nyní vzniká komunikační a marketingová strategie, která se zaměří především na komunikaci s koncovými zákazníky. Chce tak pomáhat se strategickým budováním značky.

„Ve strategii značky primárně vyzdvihujeme péči o zákazníka, který si dveře vybírá jednou dvakrát za život. Komunikačně stavíme na tom, aby měl zákazník k dispozici jednoduchý návod, jak si dveře do vysněného domova vybrat,“ uvádí account manažerka Betteru Karolina Krulová.

Agentura bude následně pomáhat s nastavením B2B komunikace. Better zároveň připravuje koncept nového webu společnosti Solodoor.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále