Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AKA spustila výzkum trhu marketingové komunikace

Do 20. září je možné se zúčastnit již šestého ročníku unikátního průzkumu, který trhu poskytne vhled do novinek a změn ve využívání komunikačních nástrojů.

Asociace komunikačních agentur (AKA) spustila k 1. září výzkum, který probíhá již pošesté, a jako každý rok je i letos zprostředkován renomovanou výzkumnou agenturou – Nielsen Admosphere.

Jeho hlavním cílem je analyzovat celkovou velikost trhu marketingové komunikace, poměřit investice do jednotlivých typů kanálů, a to těch mediálních i nemediálních, a zároveň porovnat data s roky minulými a predikovat budoucí vývoj a nadcházející trendy.

Reklama

Zúčastnit se průzkumu je možné až do 20. září 2021. Účast na výzkumu je zcela dobrovolná a anonymní, k participaci se může přihlásit jakýkoliv pracovník marketingového oddělení. K řádnému zapojení je třeba jen vyplnění krátkého dotazníku. Ten je možné otevřít naskenováním QR kódu. Dotazník lze vyplnit přes počítač, notebook nebo mobilní telefon a jeho vyplnění zabere přibližně pět minut.

V případě zájmu získají pracovníci, kteří se výzkumu zúčastnili, exkluzivní shrnující dokument, který bude obsahovat veškeré zjištěné informace a důležitá data.

„Tyto výsledky by měly pracovníkům, a tím pádem i celým firmám, poskytnout výhodný vhled do aktuálního dění ve světě marketingové komunikace. Díky tomu dokážou lépe odhadnout, do kterého typu komunikačních kanálů bude více účelné investovat při budoucích aktivitách, a co se jim naopak už nevyplatí,“ komentuje za Asociaci komunikačních agentur David Čermák a doplňuje, že dokument zároveň i upozorní na nadcházející trendy, které nás do budoucna čekají, a je dobré s nimi při plánování marketingových aktivit počítat již nyní.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)