Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Agenturu MediaSentics povede Lenka Auerová

Vedení posiluje i Kateřina Uhrová, povede klientský servis. Agentura Ondřeje Kutiše a Michala Majnuše finalizuje vstup investora, chystá rozšíření do skupiny a rebranding.

Digitální agentura Mediasentics, kterou na jaře letošního roku založili Ondřej Kutiš s Michalem Majnušem, rozšiřuje svůj tým. Na pozici CEO od září nastupuje Lenka Auerová. Za úkol bude mít naplnit vizi digitální konzultační agentury nové generace. Společně s ní přichází do MediaSentics Kateřina Uhrová, která povede klientský servis. Zakladatel agentury a její dosavadní ředitel Ondřej Kutiš se bude nadále věnovat především rozvoji agentury a klientů z pohledu nových technologií a datových služeb.

Lenka Auerová v dubnu po devíti letech odešla z agentury Adexpres ze skupiny Dentsu, kde naposledy působila od roku 2018 jako provozní ředitelka. V Mediasentics bude mít na starosti celkovou strategii, nový byznys a integraci dalších digitálních konzultačních služeb, které chce agentura do konce roku nabízet. „Během října zfinalizujeme vstup silného investora, díky kterému získáme kapitál, zázemí a přístup k know-how na další rychlý rozvoj agentury. Vedle výrazného personálního posílení nás čeká fúze několika existujících firem do jedné agenturní skupiny. Do konce roku vytvoříme konzultační agenturu s komplexní nabídkou služeb, která pokryje všechny klíčové oblasti digitálního byznysu,” naznačuje další směřování MediaSentics nová ředitelka.

Reklama
Know

Agentura založená letos v květnu stihla získat více než deset klientů a rozrůst se z malého šestičlenného týmu až na současných 24 lidí. Do konce roku se díky fúzi tým rozšíří o další stovku zaměstnanců. Se vznikem nové konzultační skupiny souvisí chystaný rebranding. Nová značka bude podle Lenky Auerové lépe odrážet vizi agentury. Její spuštění plánuje společně s oznámením investora v říjnu.

Vedle Auerové se k týmu MediaSentics od září přidala Kateřina Uhrová. V roli ředitelky klientského servisu bude mít na starosti celý accountský tým a řízení vztahů s klienty včetně procesního nastavení vzájemné spolupráce. Obě téměř deset let spolupracovaly v digitální agentuře Adexpres.

MediaSentics se specializuje na využití dat v marketingu, a to jak v akviziční, tak retenční částí nákupního procesu. Agentura chce pomáhat značkám budovat skvělou zákaznickou zkušenost napříč všemi komunikačními kanály.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)